Jubeltråd ❤️

Jubler for å endelig ha fått timer til ultralyd på sykehuset! 13+3 og 19+3 :Heartred bare å smøre seg med siiiinnsykt mye tålmodighet.
 
Fikk du time til ordinær UL også? Jeg har bare fått til tidlig så langt.
Ja, jeg venta i ei uke på å få time men da kom begge to i en smell. Fikk to innkallinger med 2 minutters mellomrom.
 
Ja, jeg venta i ei uke på å få time men da kom begge to i en smell. Fikk to innkallinger med 2 minutters mellomrom.
Åja. Jeg har bare fått TOUL og fødeplass. Vet at OUL kommer til å være på et annet sykehus rett i nærheten (lokal avdeling av AHUS) så kanskje derfor innkalling kommer senere.
 
Åja. Jeg har bare fått TOUL og fødeplass. Vet at OUL kommer til å være på et annet sykehus rett i nærheten (lokal avdeling av AHUS) så kanskje derfor innkalling kommer senere.
Fødeplass ja... Er det noe man må søke om? :hilarious: Er bare ett sykehus i nærheten her så jeg vet jo godt hvor jeg må føde
 
Jubler for at nipt svarene kom tilbake med lav risiko på alt og at vi fikk vite at det gjemmer seg en liten jente der inne :Heartpink
Åh, så heldig du er som har fått det overstått! Skal ta nipt 13+5, som er over 4 uker til... også tar det jo ei ukes tid å vente på resultatet og.
 
Åh, så heldig du er som har fått det overstått! Skal ta nipt 13+5, som er over 4 uker til... også tar det jo ei ukes tid å vente på resultatet og.
Vi valgte å ta det privat :Heartpink Så derfor har jeg jo også fått vite tidlig, tok testen når jeg var 10+3, og er i dag 11+3. Men ja, så godt å være ferdig med det og vite at jeg ikke trenger å være like bekymret på tidlig ul om litt under 2 uker.
 
Ååå... Det vil jeg vite. Men har ikke tid eller penger til å kjøre til Sverige...
Mye billigere enn Norge men fortsatt kostbart ja :( De har en nipt prøve kit man sender i posten for 4700kr. Tror de hadde at man bare kunne teste for kjønn tidligere med et hjemmekit men nå må man kjøre til en av klinikkene deres om man bare skal vite kjønnet, koster ca 1500kr om man bare skal vite kjønnet
 
Mye billigere enn Norge men fortsatt kostbart ja :( De har en nipt prøve kit man sender i posten for 4700kr. Tror de hadde at man bare kunne teste for kjønn tidligere med et hjemmekit men nå må man kjøre til en av klinikkene deres om man bare skal vite kjønnet, koster ca 1500kr om man bare skal vite kjønnet
Tipper at de klininkene ligger mange timers kjøring herfra... Så det blit ikke aktuelt. Får gratis nipt test her. Og vet ikke engang om jeg skal ta den.
 
Fødeplass ja... Er det noe man må søke om? :hilarious: Er bare ett sykehus i nærheten her så jeg vet jo godt hvor jeg må føde
Ja, jeg har alltid måttet det ihvertfall. Får vel automatisk plass på Ahus som ligger i mott fylke, men kan også søke på Ullevål og Riksen.
 
Fødeplass ja... Er det noe man må søke om? :hilarious: Er bare ett sykehus i nærheten her så jeg vet jo godt hvor jeg må føde
Det trengs ikke her på SUS hvertfall :) tror det bare er Oslo-området ?
Ja, jeg har alltid måttet det ihvertfall. Får vel automatisk plass på Ahus som ligger i mott fylke, men kan også søke på Ullevål og Riksen.
Her i Tromsø må man hvertfall søke :happy: fikk søknadspapiret sammen med innkallinga til OUL:)
 
Back
Topp