***JUBELTRÅD***

Jubler for 34 uker i dag :D

Hurra for 35 uker i dag :D

33 <3

35 i dag:-D det går framover:-)

36 uker i dag!!! :) :)

Herregud, jeg begynner på uke 35 i dag! Bare to uker og tre dager igjen til permisjonsstart! Bare fem uker og tre dager igjen til termin! Bare 3 uker og tre dager igjen før vi er i oktober! Herregud, nå fikk jeg plutselig litt realitetssjokk her! Bare 38 dager igjen, men det høres bedre ut (lenger) enn fem uker og tre dager :-P
Er veldig klar for å få henne ut og møte henne altså, men vet jo ikke helt hva jeg går i møte, så vanskelig å forestille seg annet enn at ingenting blir somen har tenkt. Og da er det jo vanskelig :-P Haha!!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Men på NRK så fikk jeg inntrykk av at det ikke var helt sikkert; http://www.nrk.no/valg2013/flere-far-rett-til-barnehageplass-1.11213017
Hmm... Hvis det ikke innføres før om tre år hjelper det oss lite. Vel, vel... Politikerne gjør det politikerne gjør best - lover og lover. Så får vi se om det tar tre eller ti år. Tror vi har relativt god bhg-dekning her hvor jeg bor. Vi får holde litt på jubelen til vi er helt sikre... Og heller juble for småpodene som vokser og vokser! :)

Hmm... Hvis det ikke innføres før om tre år hjelper det oss lite. Vel, vel... Politikerne gjør det politikerne gjør best - lover og lover. Så får vi se om det tar tre eller ti år. Tror vi har relativt god bhg-dekning her hvor jeg bor. Vi får holde litt på jubelen til vi er helt sikre... Og heller juble for småpodene som vokser og vokser! :)

Den artikkelen fra NRK er jo fra forrige uke, og det ble bestemt i Stortinget denne uken.. Så det gjelder nok fra i år :)

35+4 fullgåtte uker ;) nå går det jammen meg fort;)
på mandag kan jeg si om en mnd kommer lille nurket vårt ;)

Jubler for 36 uker og to og en halv arbeidsdag igjen til permisjon. Djisus som ukene har flydd.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for 35 uker :)
Og jubler for at formen er OK, så da får jeg kanskje gjort alt jeg hadde planlagt før lillebror melder sin ankomst :D

Jubler litt forseint, 39 dager igjen og høygravid :P Wiii..

Hva mener du med kort graviditet? 40 uker er vel ganske normal lengde..?

Haha! Jeg leste "36 uker igjen"! Sorry.. Skylder på hormonene :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp