Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja, jeg prøvde å google det men fant ingrnting i farten. Rimelig bra nytt for oktobergjengen dette! Hun har med å komme når hun skal!!
Hmm... Hvis det ikke innføres før om tre år hjelper det oss lite. Vel, vel... Politikerne gjør det politikerne gjør best - lover og lover. Så får vi se om det tar tre eller ti år. Tror vi har relativt god bhg-dekning her hvor jeg bor. Vi får holde litt på jubelen til vi er helt sikre... Og heller juble for småpodene som vokser og vokser!Men på NRK så fikk jeg inntrykk av at det ikke var helt sikkert; http://www.nrk.no/valg2013/flere-far-rett-til-barnehageplass-1.11213017
Hmm... Hvis det ikke innføres før om tre år hjelper det oss lite. Vel, vel... Politikerne gjør det politikerne gjør best - lover og lover. Så får vi se om det tar tre eller ti år. Tror vi har relativt god bhg-dekning her hvor jeg bor. Vi får holde litt på jubelen til vi er helt sikre... Og heller juble for småpodene som vokser og vokser!
Den artikkelen fra NRK er jo fra forrige uke, og det ble bestemt i Stortinget denne uken.. Så det gjelder nok fra i år
Det var en kort graviditet må jeg si36 uker i dag! Og nøyaktiv en måned til termin! <3
Det var en kort graviditet må jeg si
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Hva mener du med kort graviditet? 40 uker er vel ganske normal lengde..?