Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11+6 i dag og en uke til tidlig UL (ååå som jeg har ventet på UL nå, siden jeg fikk timen allerede i uke 6, føler jeg har ventet en evighet)
16 uker i dag blir litt bekymret når jeg ser noen mister da for nå har jeg ikke kjent babyen på mange dager tror jeg og da be jeg plutselig bekymret kjenner jeg når noen mistet så sent.
men satser på at alt er i orden og at vi bare kan juble for 16 uker og 2 uker til OUL
så sant, så sant tusen takk og gratulerer selv med 17 uker har legetime i morgen pga at uvi ikke slipper helt taket, lurer på om jeg bare skal spørre om hun vil lytte samtidlig heheJeg tror vi bare må koble litt ut, jeg kjenner også jeg tenker litt sånn, men må bare la være, ellers blir jeg sprø.. Det kan jo skje alle, men når vi har kjent bevegelser og hørt hjertelyden så er det jo egentlig en veldig liten sjanse for å miste! Det gagner hvertfall ingen om vi blir dårlige av bekymring for noe vi ikke kan gjøre noe med...
Gratulerer med 16 uker! Blir så gøy med ul snart!!
så sant, så sant tusen takk og gratulerer selv med 17 uker har legetime i morgen pga at uvi ikke slipper helt taket, lurer på om jeg bare skal spørre om hun vil lytte samtidlig hehe