Jubel....!

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Jeg kan jo juble over samboer som hadde kjøpt inn ritzkjeks og nudler (en spesiell type som fungerer uansett hvor kvalm jeg er :p), sååå snill :Heartred og forhåpentligvis kan jeg juble kjempehøyt imorgen også :D
Jeg liker nudler. Hvilket merke er det du liker?

Juhuu .... tenk jeg ble så overraskende gravid, så fort etter forrige baby. Selv om det ikke var planlagt så jubler jeg.
Mannen min lager middag hver dag.

Så fint med en slik tråd, dét trenger vi!

Jeg jubler for 10+0, tosifret og at det nærmer seg uke 12 :D

Jubler for at jeg ikke er syk, men på nærmest mirakuløst vis får oppleve gleden av å gå gravid igjen en siste gang

Jeg jubler for at det begynner å gå mer og mer opp for meg at jeg er gravid og begynner å glede meg over det[emoji3] høres helt merkelig ut, og den lille er veeeldig planlagt og etterlengtet men etter mange mnd prøving så hadde vi gitt litt opp, men sååå satt den[emoji3] det har vært så fjernt men endelig nå begynner det å gå opp for meg[emoji28][emoji28]

Så godt å legge seg i senga nå....! Trøtt om kveldene gitt [emoji23]

Jubler for å være kommet til 10+4 i dag [emoji4]
Og kan også juble for at vi kjøpte ny campingvogn i helga [emoji4] Venter spent på å få den hjem, sånn at vi kan dra på tur [emoji4]

Bekreftet kjøp i dag, ift forkjøpsrett[emoji4] flytter i august. Blir fint med tre etg og heis i stedet for fem etg uten heis de siste mnd i svangerskapet[emoji28]

Ja det blir kjekt med heis [emoji3] og spesielt når den lille kommer [emoji5][emoji1360] Gratulerer igjen

Jess! Jubler for at jeg stenger alle bekymringer ute! Sjansen for at noe er galt blir verken mindre eller mer om jeg skal bekymre meg hele tiden!
Jeg jubler for at forkjølelsen snart er over og at brekningene forsvinner med den! Hurra for første eksamen ferdig idag!
Hurra for sofa som er så deilig å sove på, hver eneste kveld [emoji42]

Jeg jubler for første besøk hos jordmor i går! Hun var kjempekoselig og utrolig hjelpsom, fulgte opp med henvisning til TUL, og ga masse svar og informasjon. [emoji1][emoji1360]

Back
Topp