Jubel....!

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Med fare for å blir upopulær her nå så må jeg helt ærlig si at jeg syns det er utrolig mye negativitet og bekymringer her inne for tiden. At man blir bekymret og føler seg engstelig skjønner jeg godt, men nå syns jeg det ble fryktelig mye og bekymringer avler jo desverre bekymringer!

Så.... hva med en jubeltråd (mulig vi allerede har en) så kan vi spre litt gleder her inne også[emoji16] det er viktig å ferie de små gledene[emoji5]

Jeg kan begynne!

Jeg jubler for å ha passert 10 uker på mandag, at kvalmen har begynt å gi seg og at jeg i går klarte å sitte oppe med mannen heeeelt til kl 22.00[emoji23]

Med fare for å blir upopulær her nå så må jeg helt ærlig si at jeg syns det er utrolig mye negativitet og bekymringer her inne for tiden. At man blir bekymret og føler seg engstelig skjønner jeg godt, men nå syns jeg det ble fryktelig mye og bekymringer avler jo desverre bekymringer!

Så.... hva med en jubeltråd (mulig vi allerede har en) så kan vi spre litt gleder her inne også[emoji16] det er viktig å ferie de små gledene[emoji5]

Jeg kan begynne!

Jeg jubler for å ha passert 10 uker på mandag, at kvalmen har begynt å gi seg og at jeg i går klarte å sitte oppe med mannen heeeelt til kl 22.00[emoji23]
Jeg jubler over 10 fullgåtte uker i morgen [emoji7] og at jeg har verdens fineste mann som hjelper meg med alt [emoji173]

Jeg jubler for at jeg greide å gjøre liiiitt husarbeid og å lage middag i dag! :D Og for at jeg har hatt litt energi så jeg har greid å gi mannen litt ekstra oppmerksomhet. Føler det er viktig når han tar så godt vare på meg. :)

Jeg jubler over 10 fullgåtte uker i morgen [emoji7] og at jeg har verdens fineste mann som hjelper meg med alt [emoji173]

Gratulerer med 10 uker[emoji85] syns det var stort selv, er jo 25% "ferdig" haha... så heldig du er med mannen, jeg har også en sånn, men her er han desverre opptatt av eksamen for tiden så ikke mye hjelp i han[emoji51]

Jeg kan jo juble over samboer som hadde kjøpt inn ritzkjeks og nudler (en spesiell type som fungerer uansett hvor kvalm jeg er :p), sååå snill :Heartred og forhåpentligvis kan jeg juble kjempehøyt imorgen også :D

Jeg kan jo juble over samboer som hadde kjøpt inn ritzkjeks og nudler (en spesiell type som fungerer uansett hvor kvalm jeg er :p), sååå snill :Heartred og forhåpentligvis kan jeg juble kjempehøyt imorgen også :D

Helt sikker på du kommer med en skikkelig jubelpost i morgen[emoji16] kos deg med kjeksen, ikke lenge til i morgen[emoji41]

Helt sikker på du kommer med en skikkelig jubelpost i morgen[emoji16] kos deg med kjeksen, ikke lenge til i morgen[emoji41]
Beklager hvis jeg var en av dem som spredde litt negativitet, ikke meningen isåfall:) jeg kjenner bare litt på nervene, og samboer er på jobb så har ingen å prate med :hilarious:

Veldig enig med deg :) Vurderte å melde meg ut herfra pga at jeg kjente jeg ble påvirket selv og begynte å tenke mere negativt... Men samtidig så er det jo så fint å kunne "snakke" med noen som er i samme gravidmodus da ;) så valgte å bli :) og heller prøve å bidra positiv da :) Jeg har bestemt meg for å nyte graviditeten, og jubler hver dag når det plutselig slår meg: "jeg skal snart bli mamma igjen" [emoji173]

Gleder meg masse til å se frøkna i hus som storesøster. Her er jo babydukka det store om dagen og hun steller og styrer med den [emoji173]️

Beklager hvis jeg var en av dem som spredde litt negativitet, ikke meningen isåfall:) jeg kjenner bare litt på nervene, og samboer er på jobb så har ingen å prate med :hilarious:

Absolutt ingen spesielle i tankene! Jeg skjønner godt at man tenker negativt og blir bekymra[emoji5] men da er det jo greit å prøve å snu "trenden"[emoji41]

Absolutt ingen spesielle i tankene! Jeg skjønner godt at man tenker negativt og blir bekymra[emoji5] men da er det jo greit å prøve å snu "trenden"[emoji41]
Supert! Godt å ha noen positive ting å lese fra andres kant når man er bekymret :)

Jeg er fornøyd med nye tråden jeg lagde. Fin og uskyldig [emoji6]

Haha... absolutt[emoji41]

Nå mente ikke jeg å keitisere noen som bekymrer seg eller er engstelige altså, mer et forsøk på å lage litt hyggelig stemning[emoji4]

Jeg jubler siden vi ENDELIG har blitt gravide etter over 3 år som prøvere og 8 prøverørsforsøk! [emoji16]

Ekstra jubel-bonus at vi er så heldige å få tvillinger! [emoji170][emoji171]

JUUUHUUUU!!! [emoji847][emoji1][emoji322]

Jubler for jubeltråd!!

Jeg jubler for at jeg skal få være med lille gutt i morgen:D jeg har vært bortreist siden søndag, og kom hjem etter leggetid idag. Og så jubler jeg for sushilunsj med ei venninne i morgen:D

Jeg jubler siden vi ENDELIG har blitt gravide etter over 3 år som prøvere og 8 prøverørsforsøk! [emoji16]

Ekstra jubel-bonus at vi er så heldige å få tvillinger! [emoji170][emoji171]

JUUUHUUUU!!! [emoji847][emoji1][emoji322]

Sååå hærlig! [emoji324][emoji322]

Back
Topp