Jubel-tråd

Må juble for at jeg er 9 uker i dag, OG at jeg har vært på ultralyd der vi fikk se et bankende hjerte.

Så er jeg ferdig med en eksamen, bare en igjen, og bare 14 dager igjen på jobb! Gleder meg sånn til sommerferie!

Jubler fordi jeg er 6+1 i dag og fortalte mamma om miraklet i går og det gikk over all forventning :D 
Og jeg har fått time hos legen den 4.7 :D

Jubler fordi jeg har fått time til UL den 22.06!!:)

Jeg jubler for at nå er det bare 3 mnd igjenn til nurket kommer :)
Og fordi de første forberedelsene til giftermål før gullet kommet, er ordnet idag :D

I dag jubler jeg for at jeg er halvveis :D Bare resten igjen før jeg får hilse på prinsen min <3

Denne har jeg ikke sett før nå 
Jubler for at jeg kan telle nedover. Hihi... (129 dager igjen). Jubler for høstkos <3 , min fantastiske mann, gode venner, fine jenta mi som sparker og gjør mamman glad OG for at formen er så fin! 

Jubler masse fordi jeg er 25uker i dag:D

OG det kun er 2 uker igjen til 3D UL!! :)

Jubler for fri periode en uke til, at det er fredag og at lille jenta i magen er svært aktiv:)

22 uker i dag! Bare to uker igjen til de vil forsøke å redde babyen hvis h*n blir født!

Jubler for jenta mi som har blitt så sterk 
I dag våknet jeg av kraftige spark, og når jeg lå inntil mannen min kjente han spark mot magen sin. Hihi...

Jippi, da va man kommet t uke 26!!!!!!!!!!! Å æ fekk sov t kl 11 idag

Jubler for at jeg er 22 uker og for at jeg våknet av spark fra den lille gutten vår i dag <3  

Jubler for at jeg er 23 uker i dag :D <3

Jublar för 32+1 idag:-) Det går med stormsteg detta här!

Jublar för att allt var fint på UL-kontroll igår! (dem misstänkte nämligen att morkaken låg för långt nede)

Jublar för att jag varit på omvisning av födeavdelningen på sjukhuset och för att jag är allmänt lycklig och i god form!

emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon 

På tide med litt jubel her inne igjen! Eg jubler for at vetleguten var 5 mnd på lørdag :) og for at sola skin ute! :smiley-bounce016

• Liker
Reactions: jc
Jubler fordi det er 1o uker igjen til termin bare!!! Tiden flyr avgårde!!

Jubler for at mamma er hjemme igjen fra sykehuset etter inngrepet sitt,og at det ser ut til å gå bedre med henne :) Jubler også for at soverommet snart er ferdig og vi kan bynne å innrede litt der og på barnerommet :) Jubler for at jeg snart er 32 uker på veg. Og jubler hvertfall for at det er lønn om en uke :-D

Back
Topp