JUBEL TRÅD

Snart helge :D og da skal vi fortelle mamma og pappa den gode nyheten :)
 
6 UKER I DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Halvvegs til den magiske 12 ukers grensen!!!!
 
Jubler for hjerteslag på fredag og 6+0 o dag (i følge UL. 6+4 etter menstermin :p )
 
Endelig 6 uker!! Og jammen kjenner jeg et snev av kvalme..velkommen alle symptomer! :D
 
Gratulere er det ikke litt deilig ?:)
Takk! Hehe, jo, det er faktisk med glede jeg føler meg uggen! Sa det nettopp til min samboer, og han sa "hurra!":D
Dette er i tillegg første dag jeg ikke ammer jenta mi, for første gang insisterte hun ikke på melk når hun våknet. Høres sikkert ut som en bagatell for de fleste, men jeg har nå kvidd meg..!
 
6+6 idag :) Er veeeldig kvalm, men er ikke like kvalm enda hvertfall som jeg var når jeg gikk gravid med datteren min, så spørs om det kan være en liten gutt der inne ;) Vi skal ikke vite noe kjønn når vi skal på UL, så det blir spennende :)
 
Klarte ikke dy meg, det har nok ikke gått helt opp for meg enda:)
 

Vedlegg

  • 1366292777474.jpg
    1366292777474.jpg
    16,9 KB · Visninger: 26
5 uker i dag!!! Jippiii!!:)
Føles så uendelig lenge til 6 uker!! Syns det kan gå litt fortere :bounce
 
8 uker i dag :) :) hurra :) er komt forbi den uka eg har mistet 2 ganger før!! Måtte den bare sitte hele veien denne gangen :)
 
I dag er jeg akkurat 8 uker! <3 Bare 4 uker igjen til jeg kan senke skuldrene litt!
 
I mårå er jeg 7 uker :smiley-bounce016 :smiley-bounce016
 
Om 3 dager er det ul :dance011 :dance011 :dance011
 
6 uker i dag :D :D
 
Back
Topp