Jrdyne..

Et raskt googlesøk forteller meg at jr dyne er 100x140 ;)
:o men har noen plass til både baby og en sååå stor dyne:o her bruker vi vogndyne enda. Men kan nok gå over til babydyne. Kunne aldri hatt jr dyne. Da hadde babyen svømt i dyne..

Tror nesten trådstarter må ha ment babydyne da? Var ihvertfall den jeg tenkte på..

Har sett andre plasser også at folk skriver de har gått over til juniordyne og stusset, men hvis det er babydyne det menes er jo det mer forståelig. Har alltid syns det hørtes så stort ut med juniordyne i sprinkelsenga..

Går kjempe fint her.. Mini sparket av seg den som er 80x100 hele tiden.. Pose vil han ikke sove i, blir hysterisk om vi legger han i den.. Fikk tips å prøve jrdyne og da har han den på igjennom hele natten :)

• Liker
Reactions: BMC
Har sett andre plasser også at folk skriver de har gått over til juniordyne og stusset, men hvis det er babydyne det menes er jo det mer forståelig. Har alltid syns det hørtes så stort ut med juniordyne i sprinkelsenga..
Hadde aldri kunnet brukt jr dyne vi ihvertfall:p men mulig sengen er mindre enn vanlig sprinkelseng. Hun hadde ihvertfall ligget med hele seg under dynen hvis vi skulle hatt den:p

Når vi gikk over til sprinkelseng(hadde korg den første tiden) startet vi også med juniordyne :-) Det fungerer veldig bra og kan bruke i flere år fremover:D

Me har hatt vogndyna i vogna og sprinkeldyne i sprinkelsengene fram til nokon veke sia. D bestilte eg jr dyne og det virkar som han er lik mor si og elskar å ha masse dyne :P
Både eg og gubben har jo kvar si dobbeldyne :P

Me har hatt vogndyna i vogna og sprinkeldyne i sprinkelsengene fram til nokon veke sia. D bestilte eg jr dyne og det virkar som han er lik mor si og elskar å ha masse dyne :p
Både eg og gubben har jo kvar si dobbeldyne :p

Vi er også dynemennesker.... Elsker dobbeldynen min <3

Back
Topp