Jrdyne..

sbr

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Mini er fæl til å sprake av seg dynen, så i natt testet jeg jrdyne. Det virket, mini hadde dynen på fra vi la han til han stod opp i morges :D

Ville bare dele i tilefelle det kan virke for andre enn oss :)

Takk for tips:) vi har faktisk dynen liggende klar. Men foreløpig er det alt for varmt for dyne:)

Bytter dyne så snart det blir litt kjøligere!

Her brukes kun pose enn så lenge, men begynner å bli kjølig om natta nå...

Han ligger stort sett kun på magen, og sparker ikkje av dynen, og med 14-15 grader på soverommet så er det høyst nødvendig..

Her er det også kjølig om natten nå, så er godt at han endelig har dynen på seg :D

Har faktisk lagt henne i pose i dag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har vi oppgradert til helseteppe, så dyna kommer vel på om ikke så altfor lenge (han er ikke så fan av å ha ting over seg :p )

Mulig jeg er helt ute nå, men hva er jrdyne?:p

Vi har akkurat bytta dyne vi å, fra 65x80 til 80x100. Dyna ligger oppå den, hele natta:)
Var så redd for at hun skulle bli kvelt av å ha stor dyne, men burde vel egentlig ha bytta for en måned siden.

Hihi :p åja.. Tenkte det var noe magisk som holdt dyna "nede"

Neida, bare en litt større dyne :) Men det finnes dyneklyper som skal holde dynen på plass, har ikke testet det.. Bare sett de selger det..

Noen som har testa?

Vi har akkurat bytta dyne vi å, fra 65x80 til 80x100. Dyna ligger oppå den, hele natta:)
Var så redd for at hun skulle bli kvelt av å ha stor dyne, men burde vel egentlig ha bytta for en måned siden.

Vi har hatt 65x80 i vuggen å vogn og 80x100 i sengen siden fødsel.. Har gått veldig bra :)

Vi har hatt 65x80 i vuggen å vogn og 80x100 i sengen siden fødsel.. Har gått veldig bra :)
Ja, det er jo sikkert ikke noe problem, bare jeg som er hønemor:)
Hun sov i kurv til hun var 5 måneder, så da brukte vi den minste dyna. Kurven var oppi sprinkelsenga fordi vi ikke hadde stativ, så da hadde vi bare én dyne.
Så da kunne vi sikkert bytta dyne da hun begynte å bruke sprinkelsenga, men vi drøyde litt til:)

Neida, bare en litt større dyne :) Men det finnes dyneklyper som skal holde dynen på plass, har ikke testet det.. Bare sett de selger det..

Noen som har testa?
Vi har hatt jr dyne hele tiden vi da. Men den sparker hun bare av seg. Blir nok pose i vinter.. Men har gått fint til nå, bare vi har på sokker:)

Hvilken størrelse er det på juniordyna? Har 80x100 i senga nu, og syns i grunn det er stort nok.

Et raskt googlesøk forteller meg at jr dyne er 100x140 ;)

Back
Topp