Journalskriving:) (lang)

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest

Vel, først vil jeg si at det har jo tydeligvis vært en skikkelig spennende dag her i dag...så var jo gode nyheter når jeg endelig kom meg på nett[:)]

Men, har idag da vært på journalskriving på sykehuset[:)] Spennende å gå å se hvor jeg evt. skal føde...men det var da det gikk skikkelig inn i hodet mitt at nå er det jo ikke lenge til jeg selv skal ligge der[8D] Så ble litt "redd" faktisk...er så rart å tenke på[:)]Også inne på forberedelsesrommet...nevnte klyster og dusj og div viktig informasjon. I tillegg pratet vi litt...dama som skulle veilede oss var skikkelig pratsom og hjelpsom...fortalte kort og konsist om hvordan tingene var...noe jeg foretrekker[:)] Hun var kjempefornøyd med at jeg hadde med ett ønskebrev...riktignok bare ett kort ett...men det var liksom de viktigste tingene for min del...og da kom hun med den beste kommentaren jeg har hørt..."Det skal jo være på dine premisser, vi er jo her bare for å hjelpe deg!"[:D] Ei som virkelig visste hva vi liksom var på utkikk etter...[:)] Hun fortalte om muligheter for fødselen og om smertestillende...spurte hva jeg foretrakk og nevnte blandt annet badekaret de hadde...om det var ledig...så skulle jeg få det...om ikke så skulle jeg få sitte i varm dusj...og det er sånt som er godt for meg under menssmerter[:)] Godt å bli forstått...hun nevnte også at ville jeg ha musikk under fødselen var det bare å ta med cd...cdspiller hadde de på alle rommene[:)]

Var ei skikkelig trivelig dame...og sambo virket fornøyd han og der han gikk og dultet etter oss...[8D] Var jo jeg som stod for det meste av snakkingen da...som vanlig[8D] Hun var såååå fornøyd med at vi hadde alt av papirer med også[:D]

Men dagen har blitt i det lengste laget...for når samboer gikk tilbake til jobb...så måtte jeg få tiden til å gå...og etter å ha stresset tidl på dagen kom de verste kynnerne jeg har kjent...og de har ennå ikke gitt seg helt...kommer med jevne mellomrom...blir så sliten av det...[&:] Og er skikkelig øm i ryggen...magen har vært steinhard hele dagen...og så er det denne stikkingen nedentil som virkelig har tatt seg opp i løpet av dagen...[:'(][:'(][:'(] Får se om det blir bedre etterhvert...[:)]

DET HØRTES UT SOM ET KJEMPE TRIVELIG MØTE. KUNNE BARE ALLE HATT DEN INNSTILLINGEN.

Hyggelig å bli tatt i mot på den måten, man gruer seg mindre da![:D]

Hørtes ut som en koselig jordmor og en kjekk dag...

Får håpe kynnerene gir seg snart (hvis ikke de går over til rier då!!! [:)][;)])

glad på dine vegne!!

Back
Topp