Jormord til katten

Peepsi

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Katten vår har startet fødselen idag og det har kommet en kattunge til nå :D jeg smelter

Sent from my iPhone using BV Forum

Ååååh nå smelter jeg også<3 vi må ha bilder!!!!

det beste som finnes når det kommer små nøster:) så gøy at du fikk følge med.min erfaring er at de gjerne gjemmer seg eller noe:)

det beste som finnes når det kommer små nøster:) så gøy at du fikk følge med.min erfaring er at de gjerne gjemmer seg eller noe:)
Ja det er koselig :) her kom katten å vekket oss klokken 5 så da var det bare å stå opp :p Husker når jeg bodde hjemme så kom katten i sengen til mamma og føde på magen hennes :p haha

oii:) så herlig.hjemme hos mamma var det "alltid"kattunger hvert år,men nå er de to hun har kastrert og sterilisert,er jo det beste men rart at det ikke blir mer småpuser:) vi har to gutter så kan ikke bli i dette huset heller

Sååå koselig :-) har så lyst på katt! Men er allergisk :-(

oii:) så herlig.hjemme hos mamma var det "alltid"kattunger hvert år,men nå er de to hun har kastrert og sterilisert,er jo det beste men rart at det ikke blir mer småpuser:) vi har to gutter så kan ikke bli i dette huset heller
Ja det er jo veldig artig med kattunger, men det beste er jo sterilisering :) blir sterilisering på begge kattene til jul :)

Sååå koselig :-) har så lyst på katt! Men er allergisk :-(
Er bare litt allergisk, men reagerer ikke på mine katter :p sikkert for at jeg er blitt vant med dem :)

Er bare litt allergisk, men reagerer ikke på mine katter :p sikkert for at jeg er blitt vant med dem :)

Oi, kanskje det går an ja ;-) blir nok etter hvert :-)

Oi, kanskje det går an ja ;-) blir nok etter hvert :-)
Bengalkatt skal være allergivennlig :) syns det er så bra for unger å vokse opp med dyr å lære ansvar for de :) så her kommer det vell til å være dyr hele tiden :p

Så skjønne! :)

Back
Topp