Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa de er så søte nå har det kommet en tilÅh, så koselig med kattunger
Spennende å se hvor mange det blir da Eller vet du?Jaa de er så søte nå har det kommet en til
Sent from my iPhone using BV Forum
Har kommet 3 til nå, men har en mistanke om at det er en til eller flereSpennende å se hvor mange det blir da Eller vet du?
Ja det er koselig her kom katten å vekket oss klokken 5 så da var det bare å stå opp Husker når jeg bodde hjemme så kom katten i sengen til mamma og føde på magen hennes hahadet beste som finnes når det kommer små nøster så gøy at du fikk følge med.min erfaring er at de gjerne gjemmer seg eller noe
Ja det er jo veldig artig med kattunger, men det beste er jo sterilisering blir sterilisering på begge kattene til juloii så herlig.hjemme hos mamma var det "alltid"kattunger hvert år,men nå er de to hun har kastrert og sterilisert,er jo det beste men rart at det ikke blir mer småpuser vi har to gutter så kan ikke bli i dette huset heller
Er bare litt allergisk, men reagerer ikke på mine katter sikkert for at jeg er blitt vant med demSååå koselig har så lyst på katt! Men er allergisk :-(
Oi, kanskje det går an ja ;-) blir nok etter hvertEr bare litt allergisk, men reagerer ikke på mine katter sikkert for at jeg er blitt vant med dem
Sent from my iPhone using BV Forum
Bengalkatt skal være allergivennlig syns det er så bra for unger å vokse opp med dyr å lære ansvar for de så her kommer det vell til å være dyr hele tidenOi, kanskje det går an ja ;-) blir nok etter hvert