Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også tenkte jeg skulle lete etter den britiske som går på fem også blir så rørt av å se fødsler nå!Åh.. Takk for tipset! Fikk aldri sett det på tv og hadde helt glemt av serien. Jeg sluker jo sånt helt rått!
Der er noen historier som både er triste og nervepirrende. Kanskje greit å vente litt å se viss du er nervøs for svangerskapet nå i startenÅå, jeg klarer ikke se sånne ting jeg.. Orker ikke se hvis noe går gale eller noe, har ikke lyst å tenke på sånt! Men sikkert lurt å se likevel
Da har jeg sett alle!Jeg også tenkte jeg skulle lete etter den britiske som går på fem også blir så rørt av å se fødsler nå!
Ja ho er streng! Men hun sier også selv at hun var "pyse" under egen fødsel, så hun har nok en del fortåelse også! Jordfaren i sesong 2 er en hærlig mannBegynte å sjå dei idag, så koselig! Men litt irritert på ho eine jordmora i sesong 1 som eg følte "dømte" litt dei fødekvinnene som valde epidural. Dersom ein ønskjer epidural under fødselen bør ein få det utan å verte stempla som "pysete".. :-/
Gler meg til sesong 2, når jordfaren i Odda er med
Skulle vært flere sesonger!!Da har jeg sett alle!
Helt enig. Det er noe eget å se det på norsk, synes ikke engelsk blir det samme (men ser det også da ;p) Og gøy at fødslene går slag i slag, ikke at det bare er en fødsel eller to per program. Fader, jeg vil se mer NÅ!Skulle vært flere sesonger!!
Begynte å sjå dei idag, så koselig! Men litt irritert på ho eine jordmora i sesong 1 som eg følte "dømte" litt dei fødekvinnene som valde epidural. Dersom ein ønskjer epidural under fødselen bør ein få det utan å verte stempla som "pysete".. :-/
Gler meg til sesong 2, når jordfaren i Odda er med
Ja, det gjør den.Den må jeg se..ligger den ute på NRK sine nettsider?
Da skal jeg sjekke ut takkerJa, det gjør den.