Jormødrene på nrk1!

Evette

Gift med forumet
Har dere sett den? Husker jeg så sesong 1 når jeg gikk gravid med jentene våres og sesong 2 når den kom ut. I går måtte jeg se begge sesongene på nytt! Gråt flere ganger:p Det er så hjertevarmt, samtidig som man lærer en del :)
Må se dem på nytt når termin nærmer seg:)

Har sett den :) Jeg kan godt se den på nytt igjen :p Er en nydelig serie <3

Ja, har sett den :) Fin serie

Fin serie :)

Åh.. Takk for tipset! Fikk aldri sett det på tv og hadde helt glemt av serien. Jeg sluker jo sånt helt rått! :D

Åh.. Takk for tipset! Fikk aldri sett det på tv og hadde helt glemt av serien. Jeg sluker jo sånt helt rått! :D
Jeg også:p tenkte jeg skulle lete etter den britiske som går på fem også:) blir så rørt av å se fødsler nå!

Åå, jeg klarer ikke se sånne ting jeg.. Orker ikke se hvis noe går gale eller noe, har ikke lyst å tenke på sånt! Men sikkert lurt å se likevel :-p

Åå, jeg klarer ikke se sånne ting jeg.. Orker ikke se hvis noe går gale eller noe, har ikke lyst å tenke på sånt! Men sikkert lurt å se likevel :-p
Der er noen historier som både er triste og nervepirrende. Kanskje greit å vente litt å se viss du er nervøs for svangerskapet nå i starten:)

Begynte å sjå dei idag, så koselig! Men litt irritert på ho eine jordmora i sesong 1 som eg følte "dømte" litt dei fødekvinnene som valde epidural. Dersom ein ønskjer epidural under fødselen bør ein få det utan å verte stempla som "pysete".. :-/
Gler meg til sesong 2, når jordfaren i Odda er med :D

Begynte å sjå dei idag, så koselig! Men litt irritert på ho eine jordmora i sesong 1 som eg følte "dømte" litt dei fødekvinnene som valde epidural. Dersom ein ønskjer epidural under fødselen bør ein få det utan å verte stempla som "pysete".. :-/
Ja ho er streng! Men hun sier også selv at hun var "pyse" under egen fødsel, så hun har nok en del fortåelse også! Jordfaren i sesong 2 er en hærlig mann:D

Skulle vært flere sesonger!!
Helt enig. Det er noe eget å se det på norsk, synes ikke engelsk blir det samme (men ser det også da ;p) Og gøy at fødslene går slag i slag, ikke at det bare er en fødsel eller to per program. Fader, jeg vil se mer NÅ! :D

Måtte begynne å se på nå selv! :) Tenkte akkurat det samme som det du sier og ble litt redd for at det er en oppfatning flere jordmødre har... :confused:

Så den første da jeg gikk med eldste og måtte se begge sesongene da jeg gikk med minstemann... blir nok å hente dem frem mot slutten av dette svangerskapet også. Veldig fin serie!!!

Back
Topp