Jordskjelv!!

Krristy

Gift med forumet
Hele huset rista jo kraftigt her :/ Ble nesten litt redd jeg !!!

Spesielt når jeg snakket med mannen i tlf (som er i nordsjøen) og plustelig brøt kontakten og så kom jordskjelvet.
Og mannen ringte ikkje opp før 15-20 min etterpå for dei hadde visst mistet tlf og internettforbindelsen der ute :/
Då raste det 1000 tanker i mitt hodet iallefall....

Uff, da hadde jeg blitt livredd også ja.. Godt alt var bra med han da!!

Syns bare det blir mer og  mer jordskjelv jeg :S

Eller mest sannsynlig bare mer snakk om det enn før, but still.

Risteriste!!

Skjønner godt det var skummelt for deg!!

Vi satt hos mine foreldre, og der er det så mye lyd i utgangspunktet at vi fikk det såvidt med oss før det var over..

hadde blitt redd selv da
virker som det blir mer og mer naturkrefter igang virker det som.I helle verden

bondekone skrev:
hadde blitt redd selv da

Klatremus Lillemann skrev:
Hvor? Har ikke merka noe jeg...

På vestlandet, går du innpå vg, tv2.no, sol.no og db.no så ser du det der med stor skrift :)

Skjønner at det var skummelt.
Har opplevd det en gang før og trodde jeg skulle dø haha.

Husker jeg lå i senga å så på tv før jeg skulle legge meg og da jeg slo av tv'n begynte det å riste i beina mine og i senga, trodde beina hadde sovna først så jeg rørte litt på meg, men så begynte kuletyggisene som lå på bordet mitt å trille rundt og vannglasset mitt fikk sånne ringer som på Jurassic Park filmen når dinosauren kommer haha....

Da spratt jeg opp og løp ut i gangen og slo på lyset og lurte på om det hadde tilat for meg også spratt jeg opp i senga til mamma og pappa haha...Ikke hverdagskost med så kraftig sjelv her, men synes de kommer oftere og oftere. Sjelvet gikk fra oslo helt til bergen om jeg ikke husker helt feil.

dagen etter hadde ting på hyllene våres flytta seg helt ut på kanten husker jeg.

å så spennende!!!! :):):) 

mammatil2prinsesser skrev:

bondekone skrev:
hadde blitt redd selv da

blir ikke mer og mer naturkatastorfer ;)

Det eneste det blir mer av er mediadekningen ;) Uansett, vi kommer aldri til å oppnå like kritiske katastrofer som andre utsatte land i diverse regioner.

mammatil2prinsesser skrev:

bondekone skrev:
hadde blitt redd selv da

blir ikke mer og mer naturkatastorfer ;)

Det eneste det blir mer av er mediadekningen ;) Uansett, vi kommer aldri til å oppnå like kritiske katastrofer som andre utsatte land i diverse regioner.

Var i bil jeg da det skjedde, så fikk ikke med meg noenting. Men det kan ikke venninna mi som var hjemme heller ha gjort, for jeg visste ingenting om det før jeg kom hjem og mannen fortalte:)

LillianneLie skrev:
Var i bil jeg da det skjedde, så fikk ikke med meg noenting. Men det kan ikke venninna mi som var hjemme heller ha gjort, for jeg visste ingenting om det før jeg kom hjem og mannen fortalte:)

Var forskjell på plass til plass , vet om flere som bur 3-5 min kjøretur i forskjellige retninger som ikkje merka noe som helst engang :)

Hadde ikke sett noen nettaviser eller noe før det plutselig haglet fb-statuser om både det ene og det andre om jordskjelvet... På noen av de skulle man trodd det var det heftigste jordskjelvet i verden  på mange år..... Men for all del, folk har opptattet det forskjellig tydeligvis! :p

Ærlig talt....

Back
Topp