Jordnøttolje

snarttobarnsmamma

Flørter med forumet
Har etter anbefaling fra en venninne kjøpt jordnøttolje for å smøre magen :) jeg har mine tvil om at slikt virker, noen med erfaring?:)

Brukte babyolje forrige graviditet og endte opp med 2 beskjedne strekkmerker på magen etter at jenta ble født.. Så skal nok snart til med smøringen igjen!

Har man annlegg for strekmerker hjelper d ikke uansett hvor mye man smører eller ikke smører. Hadde jordnøtt olje og kokos olje sist svangerskap,men fikk hele verdenskartet på magen før jeg var færdig :-) men fuktighet e jo uansett godt når huden strekkes :-)

Har man annlegg for strekmerker hjelper d ikke uansett hvor mye man smører eller ikke smører. Hadde jordnøtt olje og kokos olje sist svangerskap,men fikk hele verdenskartet på magen før jeg var færdig :-) men fuktighet e jo uansett godt når huden strekkes :-)
Ja ikke sant;) jeg tviler sterkt på at det spiller noen avgjørende rolle! Har ingen strekkmerker noen sted fra før, hadde vært fint å slippe;) men er jo ingen krise ;)

Jeg smørte som en tulling hele forrige svangerskap, det hjalp absolutt ingen ting ;)

Har smurt med en god og fet fuktighetskrem de to andre gangene, hjalp ikke på strekkmerkene.
Men vil ikke si at jeg fikk så mange totalt, tror det blir verre nå :p

Jeg trodde det var til skrittet :p smurte ikke forrige gang og fikk MASSE strekkmerker uke 36, denne gang prøver jeg å smøre.

Jeg ikke smurt noen av mine svangerskap tidligere. Har ikke et eneste merke. Det er jo underhuden som strekkes det blir merker I vel? Inn dit trekker ikke olje eller krem alikevell. Tror det er genetisk. Ingen av mødrene I familien min har fått d :) men uansett, Lykke til. Og som noen over her sier. Massasje og fuktig myk hud er jo deilig :)

Jeg ikke smurt noen av mine svangerskap tidligere. Har ikke et eneste merke. Det er jo underhuden som strekkes det blir merker I vel? Inn dit trekker ikke olje eller krem alikevell. Tror det er genetisk. Ingen av mødrene I familien min har fått d :) men uansett, Lykke til. Og som noen over her sier. Massasje og fuktig myk hud er jo deilig :)
Det kan hende, det ligger til familien min :) tror dog allikevel eg er hardest rammet :( vurderer faktisk operasjon etter denne fødselen ! :)

Smører ikke. Men kan hende jeg vil prøve ut noe litt senere...
Men egentlig så får jeg høre at tigerstriper er kule! ;) Mannen min mener de er tøffe, å beviser hvor tøff kroppen er, derav navnet tigerstriper :)

Hørte bestemoren min snakket om at de brukte jordnøttolje før i tiden for å holde seg unna strekkmerker og hun sa den var så utrolig god. Selvom det ikke funker å smøre seg er det vel greit å gjøre det uansett, det skader jo ikke :P Jeg selv har skaffet mandelolje fra apoteket :) den er kjempe god å ha på, for den er ikke så fettete som andre oljer :)

Back
Topp