Jordmortjenesten

annelimathea

Gravid med nr.1 <3
Ringte nettopp jordmortjenesten på Askøy (Bergen) og har fått time hos Eli den 29.Mai :) I følge et annet forum er det mange som er kjempe fornøyd med henne, så jeg gleder meg :D

Noen som foretrekker jordmor fremfor lege, omvendt eller begge deler? :)

Foretrekker i utgangspunktet jordmor siden det er jo deres spesialområde:-) men greit med legesjekk en gang innimellom også.. har ikke bestilt meg time enda, skal gjøre det rundt uke 12. Er ikke noe ventetid her, er så lite sted:-)

Har ei jordmor på mitt legekontor som jeg har hørt veldig mye positivt om. Jeg ønsker å gå til henne, legen min er gått ut på dato ;)

Nå fikk jeg også bestilt legetime sånn at jeg får helsekortet mitt :) Legetime blir i uke 11-12 så skal jeg prøve å fikse time sånn at jeg får høre hjertelyd jeg også :D

Jeg er superfornøyd med legen min nå, og føler ikke at jeg trenger jordmor denne gangen egentlig. Men sist synes jeg det var veldig koselig å gå til jordmor :) Skal kun til jm i forbindelse med at hun kommer på arbeidsplassen.

Kommer til å gå til begge deler..:-) lege mest for å ha god oversikt over stoffskifte..

Back
Topp