Jordmortimen i dag.

maiblomst

Gift med forumet
Jaja... Hodet har fremdeles ikke festet seg, fått litt høyere blodtrykk og en del mer vann i kroppen... sukk... Eg er blitt en vannballong! [:-]
Så hvis ikke hodet har festet seg til torsdag, så er det UL. Men det var lysere i tunnellen i dag en forrige gang. Hodet var sunket betraktelig mye lenger ned... Så kanskje det skjer noe snart? Håper det!
Er klar for beibien min nå!

Så fikk eg vite at eg blir ikke sendt til Haugesund før etter uke 42... Og det skjedde så og si aldri[:D] Litt lettet over det!

så bra at du får føde her på holmen samtidig som meg[;)][:D] hihi..

Og du må gjerne joine meg på venterommet hos UL-legen på torsdag, jeg skal kl.11.20[;)]

Hadde håpet på å føde litt før din termin he he [;)] Men du skal ikke se bort fra det! Fødselen blir startet alt mellom en uke og ca 10 dager over termin...Så du får visst gjøre en liten innsats du også! Blir nok ikke UL på meg så tidlig... Blir i forbindelse med omvisning på føden kl. 18.00, som eg spurte om du og evt. mannen din også kunne få bli med på... Og det var bare til å stille [:)] 

ORIGINAL: maiblomst

Jaja... Hodet har fremdeles ikke festet seg, fått litt høyere blodtrykk og en del mer vann i kroppen... sukk... Eg er blitt en vannballong! [:-]
Så hvis ikke hodet har festet seg til torsdag, så er det UL. Men det var lysere i tunnellen i dag en forrige gang. Hodet var sunket betraktelig mye lenger ned... Så kanskje det skjer noe snart? Håper det!
Er klar for beibien min nå!

Så fikk eg vite at eg blir ikke sendt til Haugesund før etter uke 42... Og det skjedde så og si aldri[:D] Litt lettet over det!

kordan då? de kan godt bestemme seg for ein ting altså..[8|]

He he, du kan så si! Men eg ble ikke lei meg!

nei det er jo gode nyheter!! håper det stemmer, siden eg fekk høyre det på sykehuset. men de fleste jordmødre her på øye jobber vell på føden også?

Back
Topp