Jordmortime!

Cameleon

Gift med forumet
Oii!!

Jeg skal til jordmor om en uke!!! [:D][:D][:D] HURRA!!

Egentlig får vi ikke time før i uke 24 her jeg bor, men siden jeg skal ha ekstra oppfølging skal jeg alledere i uke 16!! Hipp Hurra! DET gleder jeg meg INNMARI til!! [:D] Håper det blir en bedre og mer informerende time enn hos legen!! [:D]

så morro da![:D]
er koslig å gå til jordmor[:)]

Heldige du!
Jordmortimene husker jeg som SÅ mye bedre fra forrige svangerskap enn legetimene!
Selv må jeg vente helt til midten av november med å få jordmor time denne gangen... Helt fullt på helsestasjonen her!

Så morro :D
Jeg har jordmortime på onsdag :D det blir spennende :D

Så koselig da[:)]

Minner meg på at jeg kanskje burde ringe jordmor snart også[;)]

her er det og uke 24 som er vanlig til jordmortime. men jordmor liker å få inn gravide tidligere. så jeg har vært. det er veldig kjekt å gå til jordmor. hun vet jo som regel mer enn legen når det kommer til graviditet siden at det er noe hun er spesialisert seg på. og det har som regel ikke leger. så du får en god del informasjon der.

Så gøy:D

Jeg fikk ikke time før 1.desember..Trodde det var det vanlige med første time der rundt uke 24, men ser jeg er senere enn de fleste her.. Men har heldigvis ul å glede meg til i mellomtiden!

Oi, jeg er tydeligvis fersk i gamet ser jeg, for her var jeg til jordmor første gang i uke 8, neste gang blir i uke 16, og videre utover blir det bare oftere og oftere [:)] Vi er kanskje ekstra heldig vi som bor på bygda da, og får ofte til kontroll [:)]

varierer veldig dette skjønner jeg!
her er det altså vanlig i uke 24, så jeg er kjempe glad jeg fikk nå! Gleder meg!

Back
Topp