Jordmortime

2små

Forelsket i forumet
Har en time hos jordmor i morgen, men det er planleggingsdag i bhg. Er det innafor å ta med seg poden på 3?

Så lenge du ikke kan få barnevakt, så synst eg det er helt innafor! :)

Det er innafor ja, men jordmor sa til meg hun helst ville unngå det... Blir ofte mye forstyrrelse osv. Men må man, så må man... Er nok ikke krise :)

Kan være lurt å ha med noe du vet distraherer, som ipad, telefon, noe spiselig el?

Kan sjekke litt om det er mulig å få noen til å se etter han. Men det er ikke så lett en mandag morgen!

Ja jeg ville tatt med, men ville nok hatt med noe å spise og kanskje gitt han noe å gjøre i mens.. Bok, leker, telefon, iPad osv.. :)

Ta han med, men ta med noe han kan knaske på og noe å leke med :) Lykke til :) Skal selv på onsdag :)

Så lenge du ikke får noe barnevakt, er det jo ikke stort annet du får gjort. Kjenner ingen som har dårlige erfaringer med at de har måtte ha med andre barn.

Får ta med telefon, iPad, tegnestifter og ark også kanskje no spiselig.. Jeg kjenner jordmor fra sist svangerskap, pluss at dette er møte nr 3 dette svangerskapet. Får håpe det får fint at han er med. Det er jo tross alt bare en engangshendelse (får jeg håpe:p)

Vi hadde med barnet vårt (16mnd) . akkurat da hadde vi ikke barnehageplass eller barnevakt. Men var glad "pappa" var med ellers hadde det vært litt vanskelig Men jordmor her,var hun vi hadde sist så hun syns det var litt artig å treffe gutten hun hadde målt og snakket om men aldri sett☺️

Det gikk bra hos jordmor idag. Poden var litt utålmodig og spurte flere ganger om vi ikke snart var ferdig. Men jordmor syntes det var koselig å få se han. Hun tok hensyn og var kjemperask. Så vi fikk jo ikke snakket no særlig. Men det kan vi jo ta neste time!:)

Back
Topp