Jordmortime

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
Dere som har vært til jordmortime, hvor mange uker var dere, og fikk du høre hjertelyden? Lurer også på om dere målte symfyse mål, hvor langt målte den? :)

Skal selv imorgen på første jordmortime, er da i uke 16+1 og da får jeg vel høre noe?
Veldig spent❤

Jeg har ikke vært på noen kontroll hos jm enda, men da jeg var hos legen sist fikk jeg høre hjertelyden. Var da 13+5 eller noe, så regner med at du får hørt noe ja :)

Jeg var i dag, 14+2. Hørte hjertelyd <3 veide meg, leverte blodprøve og skulle egentlig ta blodprøve (blodprosent) men trengte ikke fordi jeg tok det på sykehuset forrige uke.
Målte ikke symfysemål, tror de tar det senere :)

Ellers var det bare en koselig samtale med info og mine spørsmål :)

Jeg var i dag, 14+2. Hørte hjertelyd <3 veide meg, leverte blodprøve og skulle egentlig ta blodprøve (blodprosent) men trengte ikke fordi jeg tok det på sykehuset forrige uke.
Målte ikke symfysemål, tror de tar det senere :)

Ellers var det bare en koselig samtale med info og mine spørsmål :)
Ok. Skjønner jeg kan glede meg til morgendagen❤

Jordmor lyttet da jeg var der i uke 13. Legen gjorde det ikke to uker etter (jeg sa ikke at jordmor hadde gjort det).

Hvis ikke hun lytter uoppfordret kan du jo spørre om hun kan gjøre det.

Jeg var første gang allerede i uke 7 for en samtale og igjen i uke 14. Da fikk jeg også høre hjertelyd :-) De skal kunne finne hjertelyden i uke 16, ja, vil tro det er en selvfølge at hun lytter etter den:-)

Målte ikke symfysen enda, nei.

Lykke til i morgen :-)

Back
Topp