Jordmortime

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
I dag hadde jeg første timen hos jordmor! Hun er ei herlig dame!! Snakket om alt mulig fra forrige fødsel til svangerskapsplager :) Målte blodtrykket, tok urinprøve og vekt. Fylte ut helsekortet og hun skulle sende inn det som trengtes slil at jeg fikk time til ordinær ultralyd. Så spurte hun om vi skulle prøve å finne hjertelyden selv om det var tidlig. Og etter litt leting fant vi en sterk og fin hjertelyd på 160 slag i minuttet ♥

jordmor timene er så koselige :) gleder meg til vi skal:) hvor mange uker er du? Siden hun kunne finne hjertelyden? Det er den mest fantastiske lyden som finnes ♡♡

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

jordmor timene er så koselige :) gleder meg til vi skal:) hvor mange uker er du? Siden hun kunne finne hjertelyden? Det er den mest fantastiske lyden som finnes ♡♡

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Ja, jeg elsker jordmortimer! Vi endte med å skravle i en time :)
Jeg er 10+6 i dag! :) Jeg trodde jeg ikke skulle skifte uke før på fredag, men hun mente torsdag. Så jeg protesterte ikke ;) Hun sa først at hjertelyden ikke er enkel å finne så tidlig og at det ikke var farlig om vi ikke fant den. Men etter noen minutter leting fant hun en sterk og fin hjertelyd!! Hørte heldigvis god forskjell på min egen og den lille sin :) Var herlig å få den bekreftelsen ♥

Back
Topp