Jordmorserier eller fødetv

Trillinglivet på NRK, og Helene Sjekker inn - episode om Nyfødtintensiv. Med den siste må man være forsiktig, den gir ganske sterke inntrykk og jeg gråt gjennom hele episoden :(
Ja, de har jeg sett. Dem hadde jeg glemt. Nydelige serier ❤
Og veldig trist på nyfødtintensiven, men det lærte jeg mye av også, hvor skjørt det er hvis noe skulle skje.

Mannen min så på flere episoder av Fødeavdelingen sammen med meg. Tror han syntes det var litt greit å kunne vite litt mer om hva han/vi gikk til (selv om alle fødsler er ulike).

Vi flirte godt av paret med mannen som sa at de før fødselen hadde blitt enige om at det var han som kom til å ha det verst :bored::hilarious:
Har dessverre ikke sett Fødeavdelingen, men jeg så noe liknende i den gamle jordmor-serien til NRK. Utrolig komisk hvor vanskelig fødselen tydeligvis er for mannfolka også, gitt. :laughing002 Så at det var flere menn som var med som enten gråt, var nær på å besvime, eller rett og slett ikke helt visste hvor de skulle gjøre av seg, annet enn å holde kona si i hånda.. stakkars gutta altså!:laughing005

Back
Topp