Jordmorserier eller fødetv

Livvea

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Får ikke nok av serier med fødsler!
Elsker å se på ❤
Noen som vet om mer enn de jeg hsr sett?

- Fødeavdelingen?
- Jordmødrene (NRK)
- Call the Midwife
- russisk fødetv på youtube

Jeg har lett litt etter den "Sigrid blir mamma" med Sigrid Bonde Tusvik, men finner den ikke noe sted.

Dag og natt er kjekk synes jeg, men noen mener den kan være litt skremmende. Det er jo grays anatomi aktig. Men skal jo forestille virkeligheten, men den er altså ikke fra virkeligheten, heldigvis forsåvidt. Tar for seg litt bemanningsproblemer, føden blir nedprioritert fordi de ikke er syke osv. Men veldig kjekk serie.

Dag og natt er kjekk synes jeg, men noen mener den kan være litt skremmende. Det er jo grays anatomi aktig. Men skal jo forestille virkeligheten, men den er altså ikke fra virkeligheten, heldigvis forsåvidt. Tar for seg litt bemanningsproblemer, føden blir nedprioritert fordi de ikke er syke osv. Men veldig kjekk serie.
Er den på tv2? Har sett den på reklame, men helt glemt av den.

Dag og natt på Tv2, Sigrid blir mamma ble også sendt på tv2!
Ellers ser jeg Fødeavdelingen på TVNorge, Jordmødrene på NRK, Call the Midwife på Tv2 og One born every minute på Youtube

Opptak fra russiske fødeavdelinger, ikke for de sarte :hilarious:
Ja, det er kjempe gøy å se på! :D
Bare å søke opp "russian born tv" eller noe sånt.
Ble tipset om det i forrige termingruppe da jeg gikk gravid.

Ikke for de sarte, mer for de nysgjerrige og som klarer å ha et reflektert syn på det. Og se på det som underholdning. Det er liksom 30 år tilbake i tid der borte..selv om opptakene er relativt nye.

Wow! Spennende.
Fins det noen serier som ikke er fiksjon? Liker godt serier som fødeavdelingen og jordmødrene, da de er liksom litt mer «ekte»?
Ikke for de sarte, mer for de nysgjerrige og som klarer å ha et reflektert syn på det. Og se på det som underholdning. Det er liksom 30 år tilbake i tid der borte..selv om opptakene er relativt nye.
Så dette er fiksjon?

Wow! Spennende.
Fins det noen serier som ikke er fiksjon? Liker godt serier som fødeavdelingen og jordmødrene, da de er liksom litt mer «ekte»?

Så dette er fiksjon?
Nei, det er fra russiske fødestuer ja, slik som fødeavdelingen

Jeg så alt av jordmødrene og fødeavdelingen forrige svangerskap, så må enten begynne på nytt eller finne noe nytt nå! :joyful: Elsket føde-TV!

Wow! Spennende.

Så dette er fiksjon?
Nei,det er ekte opptak. Er som fødeavdelingen! Russisk utgave.
Det er ganske gøy. Mannen lo godt av meg da jeg så på det i forrige svangerskap :D

Nei,det er ekte opptak. Er som fødeavdelingen! Russisk utgave.
Det er ganske gøy. Mannen lo godt av meg da jeg så på det i forrige svangerskap :D
Takk for tips! Jeg så alt av Fødeavdelingen i forrige svangerskap, så trenger noe nytt :happy:

Må skaffe meg Dplay så jeg kan se fødeavdelingen, så slavisk på det sist, men det er i 2014 så det kan jeg se igjen, og jordmødrene må jeg se, er det noen som har sett sammen med mannen?

Hadde sett så mye fødetv sist at alle trodde jeg hadde født før, fikk hele tiden høre "men det husker du vel fra sist" osv :laughing002

Må skaffe meg Dplay så jeg kan se fødeavdelingen, så slavisk på det sist, men det er i 2014 så det kan jeg se igjen, og jordmødrene må jeg se, er det noen som har sett sammen med mannen?

Hadde sett så mye fødetv sist at alle trodde jeg hadde født før, fikk hele tiden høre "men det husker du vel fra sist" osv :laughing002
Samme her!

Samboer så ikke på det, han synes det er kjedelig.
Men vi venter tvillinger, og han så på episoden med tvillingfødsel med meg, det synes han var greit :D

Mannen min så på flere episoder av Fødeavdelingen sammen med meg. Tror han syntes det var litt greit å kunne vite litt mer om hva han/vi gikk til (selv om alle fødsler er ulike).

Vi flirte godt av paret med mannen som sa at de før fødselen hadde blitt enige om at det var han som kom til å ha det verst :bored::hilarious:

Trillinglivet på NRK, og Helene Sjekker inn - episode om Nyfødtintensiv. Med den siste må man være forsiktig, den gir ganske sterke inntrykk og jeg gråt gjennom hele episoden :(

Back
Topp