Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den så jeg da den var ny. Kanskje den ikke ligger ute lenger?Jeg har lett litt etter den "Sigrid blir mamma" med Sigrid Bonde Tusvik, men finner den ikke noe sted.
Er den på tv2? Har sett den på reklame, men helt glemt av den.Dag og natt er kjekk synes jeg, men noen mener den kan være litt skremmende. Det er jo grays anatomi aktig. Men skal jo forestille virkeligheten, men den er altså ikke fra virkeligheten, heldigvis forsåvidt. Tar for seg litt bemanningsproblemer, føden blir nedprioritert fordi de ikke er syke osv. Men veldig kjekk serie.
nei, det virker som den er tatt bort fra TV2 ihverfall. Sikkert noe rettighetsgreierDen så jeg da den var ny. Kanskje den ikke ligger ute lenger?
Kan jeg spørre hva dette er fornoe???? Her ble jeg skikkelig nysgjerrigrussisk fødetv på youtube
Opptak fra russiske fødeavdelinger, ikke for de sarteKan jeg spørre hva dette er fornoe???? Her ble jeg skikkelig nysgjerrig
Ja, det er kjempe gøy å se på!Opptak fra russiske fødeavdelinger, ikke for de sarte
Haha, begynte jeg også å lure på må nesten sjekke ut detteKan jeg spørre hva dette er fornoe???? Her ble jeg skikkelig nysgjerrig
Så dette er fiksjon?Ikke for de sarte, mer for de nysgjerrige og som klarer å ha et reflektert syn på det. Og se på det som underholdning. Det er liksom 30 år tilbake i tid der borte..selv om opptakene er relativt nye.
Nei, det er fra russiske fødestuer ja, slik som fødeavdelingenWow! Spennende.
Fins det noen serier som ikke er fiksjon? Liker godt serier som fødeavdelingen og jordmødrene, da de er liksom litt mer «ekte»?
Så dette er fiksjon?
Nei,det er ekte opptak. Er som fødeavdelingen! Russisk utgave.Wow! Spennende.
Fins det noen serier som ikke er fiksjon? Liker godt serier som fødeavdelingen og jordmødrene, da de er liksom litt mer «ekte»?
Så dette er fiksjon?
Takk for tips! Jeg så alt av Fødeavdelingen i forrige svangerskap, så trenger noe nyttNei,det er ekte opptak. Er som fødeavdelingen! Russisk utgave.
Det er ganske gøy. Mannen lo godt av meg da jeg så på det i forrige svangerskap
Samme her!Må skaffe meg Dplay så jeg kan se fødeavdelingen, så slavisk på det sist, men det er i 2014 så det kan jeg se igjen, og jordmødrene må jeg se, er det noen som har sett sammen med mannen?
Hadde sett så mye fødetv sist at alle trodde jeg hadde født før, fikk hele tiden høre "men det husker du vel fra sist" osv