Jordmorkontroll

Gullis!

Elsker forumet
Har jordmor sjekket Evt modning og slikt på kontroll i uke 38? Lurer på å be henne gjøre det denne uken, men vet ikke hva som er vanlig. Første ble født i uke 38, og med andre ble jeg ikke sjekket før overtidskontroll.

Har jordmor sjekket Evt modning og slikt på kontroll i uke 38? Lurer på å be henne gjøre det denne uken, men vet ikke hva som er vanlig. Første ble født i uke 38, og med andre ble jeg ikke sjekket før overtidskontroll.

Ved forrige svangerskap ble det ikke sjekket i alle fall. Har ikke kommet til 38 enda denne gangen, men har ikke inntrykk av at det er vanlig å sjekke nei.

Jeg bare spurte om hun kunne gjøre det jeg :) Kan ikke få noe annet enn Ja eller Nei skader ikke å spørre ;)

Denne gang går jeg ikke til JM, og tror ikke legen kan med sånne ting så jeg må bare nøye meg med å være nysgjerrig til jeg får rier eller vannavgang :p

Jeg bare spurte om hun kunne gjøre det jeg :) Kan ikke få noe annet enn Ja eller Nei skader ikke å spørre ;)

Denne gang går jeg ikke til JM, og tror ikke legen kan med sånne ting så jeg må bare nøye meg med å være nysgjerrig til jeg får rier eller vannavgang :p

Det er sant, skader ikke å spørre om man lurer nei☺️ Kjenner at jeg er livredd for å gå 16 dager over igjen☺️

Jeg ble kontrollert for åpning i uke 38 sist, men d var egentlig fordi hu skulle prøve å strippe meg. Noe som ikke fikk da jeg var for lang i sjeden og hu hadde for korte fingre :p

Back
Topp