Jordmorbloggen. Klar for aftenvakt

M

Moderator Stine

Guest
Det er noe spesielt med det – å gjøre deg klar til jobb når de fleste andre gjør seg klare til å avslutte arbeidsdagen. Aftenvakten starter klokken 14:30 og varer til 22:30. Faktisk er det den typen vakt jeg liker aller best. På kveldene er det en egen ro, selv om det også kan være veldig travelt.
Les bloggen på Babyverden

Når du var i fødsel, hadde du ett eller flere vaktskift i løpet av den tiden?
 
Jeg hadde ett vaktskifte. Aftenvakt og nattevakt. Fødte på nattevakten. Begge jordmødrene var flinke og jeg hadde god kjemi. Hadde en risikofødsel og følte jeg ble fulgt godt opp både av jordmødre og legene :)
 
Ett vaktskifte her også. Nattevakt til dagvakt. Hadde dårlig kjemi med hun siste, dessverre.... Men ble nå baby til slutt lell. :p
 
Tror eg hadde 3. Husker ikkje alle som gikk ut og inn. Men husker eg fødte på nattevakten og at eg ikkje likte den jordmoren så godt
 
Ingen vaktskift. To timer fra ankomst til jeg var ferdig.. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ingen. Tok ca en halvtime fra jeg kom inn til han var ute.
 
Ett vaktskifte, fra natt til dag. Det var greit, for jordmor nr to var en myndig dame. Hun ga beskjed om at hun ringte etter epidural, det var ikke et spørsmål. Og jeg hadde aldri klart å si ifra selv om hvor vondt jeg hadde det :)
 
Var ikke noe vaktskifte. Likte jordmoren veldig godt :)
 
Back
Topp