jordmor

back to basic

Forumet er livet
VIP
var hos jordmor i går..
fant ingen hjertelyd då men jeg er jo bare 14 uker på vei så var tidelig for min del...
gleder meg til UL:D

samme skjedde me meg... syns ho kom "borti" lyden men forsvant igjen... va no spennandes uansett =)

Neste gang får du nok høre den[:D]

koselig med jordmorkontroll. Neste gang finner hun sikkert hjertelyden. Jeg hadde time på onsdag og da fant hun det med en gang

Hvorfor er alle så tidlig hos jm? Har ikke fått time der før i uke 20 jeg[:-]

ORIGINAL: *snart3barnsmamma*

Hvorfor er alle så tidlig hos jm? Har ikke fått time der før i uke 20 jeg[:-]

Jeg har heller ikke fått time før uke 20. De kontrollene man har krav på i løpet av svangerskapet er en mellom uke 8-12, en uke 20-24 osv, men mange er heldige og får en ekstra kontroll mellom der. AVhenger av sted, tid og ressurser tenker jeg.

Godt at du ikke blir unødvendig engstelig iallfall [:)] Synd du ikke fikk høre hjertelyden denne gangen, men er jo ikke så lett når de er så små og har så stor plass å "turne" på. Jeg har ikke vært til lege eller jordmor ennå, men har time hos legen på onsdag. Har et lite håp om å få høre hjertelyd jeg også da [;)] Føles som en evighet til UL, for gleder meg masse!

jeg kontaktet selv stasjonen nede hos meg, og ba om å få en time. som bli kjent med jordmor time... :)

Det er jo vanlig at man ikke finner den så tidlig, men GLED deg til du får høre den[:D]

Back
Topp