Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ragcoon
Tror det er 8 kontroller totalt man får nå
ORIGINAL: ainakor79
ORIGINAL: ragcoon
Tror det er 8 kontroller totalt man får nå
Det er vel veldig inidviduelt... jeg har vært hos lege 2 ganger allerede, og skal tilbake 30 juni(han fant ikke hjertelyden på tirsdag så han vill prøve igjen før han gikk på ferie), så skal jeg til jordmor 11 juli... Og jeg tror nok jeg kommer opp i mer en 8 kontroller totalt, men den kan hende det er forde jeg hadde operasjon i undelivet for å fjerne grove celleforandringer rett for jeg ble gravid...
ORIGINAL: Wibe^
Jeg har ikke vært hos jordmor enda! tar det med knusende ro også! :)
Føler meg liksom så usikker på at jeg er gravid jeg! selvom jeg har masse symptomer, så tenker jeg: hva hvis det bare er innbilt?
Så jeg venter litt! :)
ORIGINAL: Spent78
ORIGINAL: Wibe^
Jeg har ikke vært hos jordmor enda! tar det med knusende ro også! :)
Føler meg liksom så usikker på at jeg er gravid jeg! selvom jeg har masse symptomer, så tenker jeg: hva hvis det bare er innbilt?
Så jeg venter litt! :)
Så godt å høre at andre har det sånn og!! Lurer på om jeg innbiller meg det jeg også av og til..merker så lite [:)]
Men 3 graviditetstester kan vel ikke ta feil? Har vært småkvalm og øm i brystene og da..men likevel. Blir vel en oppvekker for både mamma og pappa på UL tenker jeg..hehe.[;)]