Jordmor

Om man ikke går til verken fastlege eller jordmor før ca uke 12, hvordan kan man da bli henvist til UL som skal skje i de tider? Får ringe fastlegen i morgen.

Forståelig! Man har jo forskjellig behov :) Syns jordmortimene var så gode å ha når vi kunne lytte til hjertet og slikt, så det gleder jeg meg til. Men før det kjenner jeg mer behovet for ultralyd for å se småen, og krysser fingrene for at formen holder seg like god som sist.
Absolutt! Det kjenner jeg også på, og veldig glad for at det er samme jordmor som sist gang:love7

Bra dere skrev dette, hadde ikke tenkt på jordmor som et alternativ til lege.
Aldri møtt fastlegen min, så har ingen relasjon til noen av de to. Stresser meg veldig å måtte gå til ny lege :bag:

Bra dere skrev dette, hadde ikke tenkt på jordmor som et alternativ til lege.
Aldri møtt fastlegen min, så har ingen relasjon til noen av de to. Stresser meg veldig å måtte gå til ny lege :bag:

De to andre svangerskapene mine har jeg kun vært hos jordmor. Syns det er så mye hyggeligere. De ønsker deg og har tid til deg, og ikke minst - de er interesserte i barn og fødsel. Leger kan nok være like bra, men jeg som deg har ikke noen relasjon til min lege og velger nok kun jordmor denne gangen også :)

Back
Topp