Jordmor

Vetlespire

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
I dag var jeg hos jordmor og det var veldig betryggende å komme dit, hvertfall som førstegangsgravid. Fikk fylt ut helsekort, tatt blodprøve og sjekket urinprøve.


I tillegg fikk jeg tatt opp noen ting som alt nå bekymrer meg. Nå skal jeg tilbake i uke 16 og da skal vi høre på fosterlyden (forutsatt at det er liv over lille spire). Jeg lurer derfor på om det er noe dere som har født tidligere mener er viktig å få med under slike timer med jordmor?:rolleyes:
 
Hvis du har noen bekymringer eller tanker - skriv det ned og ta det med til jordmor så kan hun hjelpe deg å sortere tankene dine. Det er ikke alltid det er lurt å høre på alle andre, som kanskje ikke har den kunnskapen hun har, men kun sin egen erfaring. :) Ellers har jeg ikke så mye tips, jeg tok det hele med veldig ro sist gang. :p
 
Hvis du har noen bekymringer eller tanker - skriv det ned og ta det med til jordmor så kan hun hjelpe deg å sortere tankene dine. Det er ikke alltid det er lurt å høre på alle andre, som kanskje ikke har den kunnskapen hun har, men kun sin egen erfaring. :) Ellers har jeg ikke så mye tips, jeg tok det hele med veldig ro sist gang. :p

Ja jeg syns det var veldig komfortabelt å være der, og opplevde en bra kjemi med henne til første gang å være. Fikk også snakket litt om bekymringer og slikt, også var hun åpen for å ta inn til ny time den neste «ordinære» timen. Det satt jeg stor pris på kjente jeg :rolleyes:
 
Ja jeg syns det var veldig komfortabelt å være der, og opplevde en bra kjemi med henne til første gang å være. Fikk også snakket litt om bekymringer og slikt, også var hun åpen for å ta inn til ny time den neste «ordinære» timen. Det satt jeg stor pris på kjente jeg :rolleyes:

Og det er skikkelig viktig med god kjemi med henne! :Heartred Hun skal tross alt følge deg i god tid fremover. :)
 
Back
Topp