Jordmor

Kine856

Betatt av forumet
Hva velger dere? Kommunalt (gratis fra hs) eller privat?
Hva er viktig å tenke på når man bestemmer? Jeg gikk til kommunal jordmor sist men føler at de er litt utdaterte på ting?! De som er i kommunen her er nærme pensjonsalder. Men privat koster jo litt men er det nødvendigvis bedre av den grunn?

Var veldig fornøyd med den kommunale jeg brukte sist, hun var ikke så gammel å var veldig laidback:D
Skal ha henne denne gangen å om hun ikke har sluttet i jobben da:)

Jordmoren her virket veldig hyggelig da jeg var der, så syns bare det blir hyggelig å komme tilbake dit i uke 24 :happy: Men selvfølgelig er det nok veldig varierende overalt :)

Jordmoren her virket veldig hyggelig da jeg var der, så syns bare det blir hyggelig å komme tilbake dit i uke 24 :happy: Men selvfølgelig er det nok veldig varierende overalt :)
Var veldig hyggelig ho jeg var hos sist også så har ikke noe å utsette på ho :)

Kommunal JM, vært hos henne med de to andre og hun er helt super :)

Elsket jordmoren jeg hadde sist (kommunalt), så hvis jeg får henne igjen går jeg dit. Men de prioriterer førstegangsfødende, så ikke sikkert jeg får gå der, da går jeg i så fall privat. Har hørt mye positivt om de private jordmødrene her, så tror det kan være en fin opplevelse det også. Trenger strengt tatt ikke jordmor, men jeg syns det er fint å ha en å snakke med som er mer engasjert enn fastlegen. :)

Jeg bruker privat jordmor, Marie Sveberg på Klinikk for alle Majorstuen. Veldig fornøyd. Opplevde noe sprengt kapasitet på den kommunale her, så da valgte jeg privat. Koster litt ekstra, men er foreløpig veldig fornøyd med Sveberg :)

Jeg gikk hos kommunal jordmor sist og hadde da en hyggelig dame var ung og oppdatert. Nå har jeg flyttet og byttet kommune, så nå vet jeg faktisk ikke hva jeg møter. Får se når jeg skal på første møte i morgen. :) Tror dessverre ikke at tilbudet med privat jordmor eksisterer på min side av landet i lille kommune Norge :)

Gikk til kommunal jordmor sist. Var veldig fornøyd med henne, og da jeg bestilte time fikk jeg spørsmål om jeg ønsket henne denne gangen også :)

Velger kommunalt. Var godt fornøyd med jordmora jeg hadde sist, hun hadde jobbet lenge og hadde mye erfaring både som jordmor og mamma (husker ikke helt om hun hadde 4 eller 5 barn). Håper jeg får henne denne gangen også, jeg skal i alle fall spørre om jeg får henne når jeg skal bestille første time:)

Kommer til å spørre om å få samme jordmor som eg har hatt med de to andre, det er kommunal og ho er fantastisk :)

Har verdens søteste kommunale JM ❤ gikk til henne ca én gang i md sist. Aldri vurdert å betale for å prate m JM

Forrige gang gikk jeg kun til legen. Hadde verdens fineste fastlege som jeg kjente godt, tok seg god tid, og som selv har fire barn. Nå har hun sluttet så denne gangen skal jeg prøve HS på helsestasjonen.

Back
Topp