Jordmor

SuperNova2023

Forumet er livet
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Er det flere som har bestilt time? Jeg har min første 14 mai [emoji173]️
 
Ugh..
Jordmor her var umulig å få tak i ved første svangerskap..
Jeg fikk ikke time før i uke 19 [emoji53]
Vi har bedriftsjordmor og vurderer å bruke ho mer aktivt enn den lokale..
 
Her er det helt umulig å få time til JM, så jeg bare henger hos gyn jeg :p
Men jeg skulle gjerne gått til Hu JM som har "hjemmefødsel"snappen ;)
 
Har bestemt og ikke gå til jordmor, men bare til lege :) men jeg har min første lege time den 14. Mai ❤
 
Ugh..
Jordmor her var umulig å få tak i ved første svangerskap..
Jeg fikk ikke time før i uke 19 [emoji53]
Vi har bedriftsjordmor og vurderer å bruke ho mer aktivt enn den lokale..

Oj, det var seint. Kjedelig at det skal være så lange køer noen steder
 
Hun er her to dager annenhver uke eller no tror jeg det var..
Og ikke hel dag, bare noen timer.
Er jo sikkert en del som skal på kontroller osv..
 
Jeg får ikke time før i uke 24. Synes det er litt sent. Men men. Kanskje jeg kan høre om å få det i en annen kommune?
 
Skal ha time med bedriftsjordmor og sjef om litt. Aner ikkje ke det innebære men... :bookworm:
 
Tror jeg skal ta begge deler. Det finner jeg ut [emoji4]
Jeg tenkte det jeg også. helt til jeg fikk høre at folk står og ser hvem som går inn dit for å ha noe å sladre om på bygda også har jeg hørt ting om jordmoren og som jeg ikke er intressert i og oppsøke. med vekt og sånn, jeg vil ha muligheten til å se positivt på denne graviditeten fordi om jeg vet jeg veier for mye uti fra høyden min... Da vil jeg heller gå til lege og kan få snakket ut om det jeg vil og ikke bare høre om hvor domt det er at jeg veier for mye... for det er jeg jo fult klar over og jeg er også klar over riskoen med det.
 
Her er det helt umulig å få time til JM, så jeg bare henger hos gyn jeg [emoji14]
Men jeg skulle gjerne gått til Hu JM som har "hjemmefødsel"snappen ;)
Du er jo i samme området som meg. Håper det var lett og få time hos jm her jeg.. vet du om jeg gå til en annen jordmor i området?
 
Back
Topp