Jordmor

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Jeg kontaktet helsestasjonen/jordmor for tre fire uker siden og de sa de skulle sende innkallelse til time i posten. Vet dere om dere fikk innkallelsen bare noen dager i forveien eller kom den i posten tidlig. Syntes det er rart jeg ikke har hørt noe. Greit jeg ikke skal ha time før uke 12 eller 13, men greit å få vite om timen på forhånd så man kan planlegge ting.

Jeg har fått time når jeg har tatt kontakt jeg. Når er du i uke 12? Ville kansje ringt å purret om du nærmer deg tid for kontroll.

Takk da får jeg ring og høre hva som har skjedd, føler jeg har ventet spent alt for lenge[emoji85][emoji6]

Jeg har fått time når jeg har tatt kontakt jeg. Når er du i uke 12? Ville kansje ringt å purret om du nærmer deg tid for kontroll.

Er i uke 10 i morgen. Så kanskje greit å purre på time.

Jeg fikk time da jeg ringte de og spurte. Skal til fastlegen i uke 12, så blir det en tur til jordmor når jeg er 17+0. Bare satser på at ikke oul kommer på samme dag [emoji38]

Ringte de, og de hadde sendt time for to uker siden, men jeg har ikke fått første time før i uke 15. Syntes det var litt sent, men det er kanskje vanlig.?

Eg har aldri gått til jordmor, kun til fastlege. Og der har eg fått time med ein gong eg har tatt kontakt.

Jeg fikk også time på tlf når jeg ringte de. Forrige sv.skap fikk jeg ikke time før rundt tiden for OUL, men skal nå i uke 12. Ble veldig overrasket over at det gikk så raskt denne gang.

Ringte de, og de hadde sendt time for to uker siden, men jeg har ikke fått første time før i uke 15. Syntes det var litt sent, men det er kanskje vanlig.?

Sniker fra desember.

Jeg hadde første kontroll hos jordmor i uke 16, siden jeg hadde den aller første kontrollen med blodprøver hos lege i uke 12.

Jeg hadde første kontroll hos lege uke 9, så skal jeg til jordmor uke 14. Men tror ikke de har regler på dette, så varierer veldig fra kommune til kommune [emoji53]

Skal heldigvis til legen i uke 12, men ville gjerne ha en jordmortime pga informasjon. Føler legen vet og forteller litt for lite så jeg sittet alltid igjen med mange spm istedet for svar, men ja da får jg vente. Hvem søker om ul for deg eller kommer det automatisk?

Skal heldigvis til legen i uke 12, men ville gjerne ha en jordmortime pga informasjon. Føler legen vet og forteller litt for lite så jeg sittet alltid igjen med mange spm istedet for svar, men ja da får jg vente. Hvem søker om ul for deg eller kommer det automatisk?

Legen søkte fødeplass for meg men jeg tror jordmor også kan gjøre det :) Ring og spør om du kan få tidligere time?

Back
Topp