Jordmor

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Når er d vi begynner å gå annenhver uke i stede for hver 4.? Noen som vet? :) Jeg skal i måren, da er jeg 32+6...

I utgangspunkt er det vel uke 36, 38 og så på termindatoen. Men dette er jo "etter boka" da, og det er ikke alle det passer akkurat for.

Jeg har gått annenhver uke fra uke 30. Så kommer nok an på hvordan svangerskapet ditt også er..

Jeg var i uke 29+4, 32+4 ,34+4 og skal nå 36+5.. Så blir neste rundt uke 38 og så en gang i uka :)

Begynte med det fra uke 32.

Jeg har ikke vært på en stund og skal på ny kontroll i uke 36.. regner med det blir hver 14. dag etter det :)

Kommer vel ann på, men etter boken så er det vel 36, 38 og 40. Jeg begynner nå og er 36 uker. Sånn har det vært med de to andre også.

Her har vi ingen rutine på det. Er ikke så farlig for hverken meg eller jordmor, så vi setter opp timer litt ettersom jeg orker. Noen ganger går det 3-4uker mellom og andre ganger 2uker :) Det er vel ikke så mange som rigid "følger boka" vil jeg tro :P Men de fleste tilpasser det vel litt etter hvordan svangerskapet forløper. :)

Starter nå var der 35+5 tilbake 37+5 var hver 4. Uke før

Oki. Jeg var i dag,og skal tilbake om 3 uker. Så blir etter 2 uker etter det ☺

Starter med hver 14 dag etter uke 36.

Jeg var i uke 32, så skal jeg i uke 36, 38 og 40.

Back
Topp