Jordmor

I kommunen jeg bor har de et prosjekt som heter Frida?(tror jeg det het) Det er et prosjekt der man kommer inn til jordmor tidlig i svanherslapet for å snakke om livsstil og kosthold osv :) så jeg var hos jordmor når jeg var 5+3 uker, skal til legen 30.juli da er jeg 10+1 ;)

Sent from my GT-I9505

Var på 1.kontroll hos legen, hun sa jeg skulle bestille time til jordmor etter oul, som er 20. sept..

Der hvor jeg vil gå koster det 575 for første time, og 400 for senere timer... Så det merkes jo at det koster mens det kommunale er gratis. Men de har også alt av etterkontroller, ammehjelp osv.
takk for svar.. er jo noe å sjekke ut om det er et bra tilbud er det jo verdt å vurdere det :)

Veldig forskjellig tydeligvis :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Var hos lege i uke 7, Og skal til jordmor 9. august (da er jeg vell i uke 11 eller 12) :)

Går ikke til jordmor, men har flere hyppige kontroller hos legen enn hva som står i svangerskapsboka.

Var veldig mange ganger i starten, men kun en time som var kontroll hvor det ble ført inn i helsekortet. Det var i uke 8.. Skal tilbake igjen 15+2.. Og så er jo oul etter det igjen.
Jeg syntes det er veldig greit med mye oppfølging. Selv om jeg er annengangs så er det mye jeg lurer på og trenger å snakke med legen om.

Termin 1.februar 2014

Back
Topp