Når har dere første jordmor time jenter?
jeg skal ikke før midten av september
jeg skal ikke før midten av september
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, du har selv ansvaret for å bestille timer.Jeg har vært til tine hos legen min. Men får man automatisk innkallelse til jordmor og lege senere i svangerskapet??
Jeg har vært til tine hos legen min. Men får man automatisk innkallelse til jordmor og lege senere i svangerskapet??
Åhh.. Eg som e så elendig på detNei, du har selv ansvaret for å bestille timer.
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Tror du må ringe for å be om time hos jordmor selv. Jeg fikk et telefonnummer av legen min, men tror jeg har bestemt meg for å gå til privat jordmor.
Er det bedre med privat jordmor?er det noe jeg bør vurdere?
Ny termin 03.02.14
Skjønner, hva koster det å gå til privat jordmor? Min største skrekk er å ikke rekke frem til sykehuset.Vet ikke helt, men vet at der jeg vil gå jobber jordmødrene også på føden, noe som kanskje vil gjøre meg litt tryggere når den dag kommer. Har litt fødselsangst, så jeg vil ha noen som jeg vet har tid har god tid til å snakke litt om dette... Neste gang nøyer jeg meg nok med kommunal jordmortjeneste.
Skjønner, hva koster det å gå til privat jordmor? Min største skrekk er å ikke rekke frem til sykehuset.
Ny termin 03.02.14