Da har jeg fått vært hos jordmor på kontroll, og alt var bare bra
Hjertet slo som bare det, og pjokken ligger godt med hode nedover
Og det kjennes godt å
Fått bekreftelsen, så da er det bare å søke permisjon
Begynner å gå fort fremover nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker da fader ikke helt hvordan det blir gjort jeg. Er da så lenge siden sist...hehe. Men tror at jeg må ha lønningsslippen med meg iallfall.Sender dere inn til adr. som står der, eller gir dere papirene til NAV?
Jeg var på NAV for å få hjelp til å fylle ut, damen sa jeg kunne levere papirene i skranken, så sendte de inn videre![]()
Lønninga fra de siste 10mnd?????? Det har da ikke jeg. Trodde det bare var fra de 2siste mnd jeg da.Lønningsslipper fra siste 10 mnd vel ? Det var det sist i hvert fall
Å takk å lov....har fast jobb, så da sender arbeidsgiveren sender til nav da.Om du har fast jobb treng dokke ik lønningsslippane fra dei 10siste mnd. Da skal arbeidsgiver sende inn lønn og treks opgave! T dokke uten fast jobb så må dere ta med kopi av lønningsslippane!
åja , hvem gir arb giver beskjed om å sende inn ?Om du har fast jobb treng dokke ik lønningsslippane fra dei 10siste mnd. Da skal arbeidsgiver sende inn lønn og treks opgave! T dokke uten fast jobb så må dere ta med kopi av lønningsslippane!
Det må sikkert du gjøre det da.åja , hvem gir arb giver beskjed om å sende inn ?
Å takk å lov....har fast jobb, så da sender arbeidsgiveren sender til nav da.
Ferien kan du få overført til neste år, så du tar den etter permisjonenPuh. Begynte å lure om det var noe nytt siden sist. Har alle lønnsslipperene mine på mail da,så hadde jo gått fint,men så teit
Æsj,må dra på nav i morra og få hjelp til de skjemaene.
Må få putta ferien inni permisjonen og da blir det jo et ekstra skjema![]()