Jordmor :)

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Da har jeg fått vært hos jordmor på kontroll, og alt var bare bra :) Hjertet slo som bare det, og pjokken ligger godt med hode nedover :) Og det kjennes godt å :P Fått bekreftelsen, så da er det bare å søke permisjon :) Begynner å gå fort fremover nå :)

Så bra alt sto fint til:) hvor langt er du på vei? Jeg har enda ikke fått bekreftlsen jeg:p skal til legen om en uke, da er jeg 31 uker:) så får jeg sende søknaden etterpå:) tror jeg blir litt sen, men satser på at det går bra:)

Kjekt med kontroll hos jordmor da :) ! Hun tilbød meg en bekreftelse, men jeg takket nei, jeg tok kopi av helsekortet. Står ikke så mye hemmelig der for min del :)

Og jeg hadde allerede tatt en kopi, hehe. Skal få levert det i morgen tenker jeg meg.

I dag så er jeg 28+4. Er veldig koselig med kontroll hos jordmor. Og hu her hadde jeg når jeg gikk med de to andre å, og hu er så koselig....litt vimsete, men super koselig og blid :) Her i kommunen må vi ha bekreftelse fra jordmor for å søke permisjon. Så i morgen må jeg nedover å få levert den, og få søknad.

Ok :) På mitt helsekort står det bekreftelse på termindato, det skulle visst holde sa hun :)

Okey. Ja, det burde jo holde det. Men men....samme det bare jeg får permisjon :P

Tenker egentlig at det er ganske fælt, at man må søke på å få permisjon. Skulle egentlig ha vært automatikk i det. Hadde sluppet alt dette papir tulle å...:)

Må også sende inn nå. Tar med ultralydarket, står jo termin der, må holde det.

Sender dere inn til adr. som står der, eller gir dere papirene til NAV?
Jeg var på NAV for å få hjelp til å fylle ut, damen sa jeg kunne levere papirene i skranken, så sendte de inn videre :)

Sender dere inn til adr. som står der, eller gir dere papirene til NAV?
Jeg var på NAV for å få hjelp til å fylle ut, damen sa jeg kunne levere papirene i skranken, så sendte de inn videre :)
Husker da fader ikke helt hvordan det blir gjort jeg. Er da så lenge siden sist...hehe. Men tror at jeg må ha lønningsslippen med meg iallfall.

Lønningsslipper fra siste 10 mnd vel ? Det var det sist i hvert fall

Jeg fikk jobben til å sende inn informasjon om lønna mi jeg :P

Lønningsslipper fra siste 10 mnd vel ? Det var det sist i hvert fall
Lønninga fra de siste 10mnd?????? Det har da ikke jeg. Trodde det bare var fra de 2siste mnd jeg da.

Om du har fast jobb treng dokke ik lønningsslippane fra dei 10siste mnd. Da skal arbeidsgiver sende inn lønn og treks opgave! T dokke uten fast jobb så må dere ta med kopi av lønningsslippane!

Om du har fast jobb treng dokke ik lønningsslippane fra dei 10siste mnd. Da skal arbeidsgiver sende inn lønn og treks opgave! T dokke uten fast jobb så må dere ta med kopi av lønningsslippane!
Å takk å lov....har fast jobb, så da sender arbeidsgiveren sender til nav da.

åja , hvem gir arb giver beskjed om å sende inn ?

Å takk å lov....har fast jobb, så da sender arbeidsgiveren sender til nav da.

Puh. Begynte å lure om det var noe nytt siden sist. Har alle lønnsslipperene mine på mail da,så hadde jo gått fint,men så teit :p
Æsj,må dra på nav i morra og få hjelp til de skjemaene.
Må få putta ferien inni permisjonen og da blir det jo et ekstra skjema :confused:

Puh. Begynte å lure om det var noe nytt siden sist. Har alle lønnsslipperene mine på mail da,så hadde jo gått fint,men så teit :p
Æsj,må dra på nav i morra og få hjelp til de skjemaene.
Må få putta ferien inni permisjonen og da blir det jo et ekstra skjema :confused:
Ferien kan du få overført til neste år, så du tar den etter permisjonen :)

Back
Topp