Jordmor..

Mailla86

Betatt av forumet
Dette er første gang for min del,og er litt usikker på visse ting.. Som f.eks jordmor..

Hvordan gjøres dette? Må jeg bestille jordmor selv?Eller er det noe fastlegen ordner?

Jeg ringer bare til den lokale helsestasjonen og bestiller time :)

Varierer litt fra plass til plass. Du bestiller somregel selv, Fastlege kan sikkert svare på hvordan ordning din kommune har. Jeg syntes jordmor var kjekt å gå til da de har mye bedre tid enn fastlegen min. Også har de bedre greie på ting som amming og hva man kan forvente etterpå :-)

Takk for svar :)

Skal på 1.kontroll hos fastlege i morgen,så får spørre han om hvordan ting er ;)

Du bestiller selv, du sier at du er gravid så og så langt på vei. Du skal på kontroll 1 gang i mnd hvis det er et normalt svangerskap, og litt oftere mot slutten :-) jeg synes også det er best å gå til jordmor, hun har veeeldig god tid til meg og veldig mye mer kunnskap enn legen min ^^

Jeg skal ha i Sandefjord,tenkte jeg.. Har fastlege der og jobber der,så det er nok dte som blir best.. Men er jo garantert noen i Larvik :)

Hvor lenge til da? Kanskje jeg også bør ringe...

Fikk ikke før 24.april! Og skal til fastlegen 25.april.. Da er jeg nesten 13 uker på vei!
Men da har jeg hvertfall fått :)

Spennende :) håper jeg får tid å bestille time i morgen:)

Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09

Back
Topp