Jordmor

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Må man gå til jordmor i den kommunen man er bosatt i? Kan man gå til jordmor på sykehuset istedenfor eller fastlege? I denne kommunen er det kun en jordmor å velge på og henne vil jeg ikke gå til lenger etter alt det styret hun stelte i stand....

Jeg vet ikke hvordan det er med andre jordmødre, men du kan i hvert fall gå kun til fastlege hvis du ønsker det.

Vet ikke hvordan det er å velge der du bor.
Men det kan du nok finne ut ved å ta en telefon og spør ;)
Det jeg vet er at du kan velge å kun gå til fastlegen :)

Du kan velge å gå til en jordmor i en annen kommune om du ønsker det, kjenner flere som har gjort det:)

Du kan gå til jordmor i en annen kommune:)

Jeg går til privat jordmor og syndes jeg får mye bedre oppfølging av henne enn sist. Du kan jo evt sjekke om det finnes en privat jordmor der du bor. Koster heller ikke skjorten :p

Takk for alle tips og råd :) Skal sjekke opp om dette tilbudet finnes i Gjøvik-toten-området :)

Anbefaler jordmor på gjøvik :)

Vet du hva hun heter? Tilhører hun sykehuset? Etter første time hos Roja i Vestre Toten kommune så har jeg sagt fra meg henne for hun lagde så MYE styr og hun snakket ikke engelsk. Litt avhengig av det da min mann er fra USA ;)

Husker ikke navnet akkurat nå men er bare to det. Kan gi deg tlf nr i morgen :) hun hører ikke til sykehuset men kommunen. Vil tro hun snakker engelsk også, det er jo noe du kan spørre om når du ringer eventuelt :)

Back
Topp