Jordmor!

Jeg gjør iallefall. Men så lenge man er på de kontrollene man skal, er det jo egentlig det samme om det er hos lege eller jordmor.
 
går til lege ;)
 
Jeg gikk til lege på første kontroll, men det funka dårlig, synes jeg. Hadde hatt den legen i ti år, men har ikke hatt den beste kjemien med han, så jeg har byttet fastlege.
 I tillegg skulle jeg flytte, så startet jeg med å gå til kontroll hos jordmor på helsestasjonen i bydelen min. Er strålende fornøyd!!
 
Var til fastlegen første gang og har vært til kommunal jordmor 1 gang. Ellers har jeg gått til kontroll på sykehuset, UL og jordmor der pga hypothyrose. Blir en vekstkontroll til der og har time til kommunal jordmor en gang. Vet ikke om jeg rekk flere kontroller før lille kommer. :)
 
Har vært til lege to ganger, men har ellers bare vært til jm og trives med det :)
 
Går til jordmor og lege sånn ca annenhver gang :)
 
Jeg var hos lege til førstegangskontrollen, men følte at jeg fikk så dårlig tid der. Han hadde egentlig mest fokus på å bli ferdig med meg, få meg ut og få inn neste pasient virket det som. Så etter det har jeg gått til jordmor for kontrollene og er veldig fornøyd med det.
 
Back
Topp