Jordmor

Detsøteliv

Flørter med forumet
Jeg ringte jordmor i dag for å bestille time i juni/juli. Men det fikk jeg ikke lov til, for jeg måtte vente til at jeg begynte å nærme meg 12 uker.
Så for dere som har vært hos jordmor før, er dette normalt?

tja..hvor langt er du kommet da? Men det er vel normalt med første undersøkelse mellom 10-12 uker? Vil nå tro at dersom du av en eller annen grunn ønsket tidligere time at du kunne få det- så slik du beskriver hørtes det "strengt" ut :)

Jeg er 5 uker på vei. Men jeg hadde ikke tenkt å bestille time til nå, men i starten på juli ca. For da er jeg nesten 12 uker på vei..

Er vel fordi så mange mister før uke 12 at de ikke vil sette opp timer før det er helt sikkert at det blir en baby. Brutalt men sant.

Det er vist normalt. Mange jordmødre vil at man skal bestille time til lege først.. Jeg var ikke hos jordmor før rundt uke 20 sist.

nikki! skrev:
Det er vist normalt. Mange jordmødre vil at man skal bestille time til lege først.. Jeg var ikke hos jordmor før rundt uke 20 sist.

sign :)

Var ikke noe stress å få time til jordmor her.. Var innom på helestasjonen da jeg var 6+4 for å bestille time.. tenkte ikke jeg kom til å få før etter uke 10, men neida.. de hadde tid uka etter. så jeg var til jordmor da jeg var 7+4.

Men noen er strenge på det der desverre.

Back
Topp