jordmor

cazy

Elsker forumet
hater jordmora mi..
tror ho bare prøver å skremme meg jg..I dag så målte ho oppå magen..det er vel livmoren ho måler og da sa ho bare å herregud her må jeg ha målt feil dette er jo altfor stort..skremmer jo livet ev meg når ho sier sånn..[:o]
ogsaå har jeg skikkelig vondt i siden ved ribbenet når jeg sitter og da sa ho det skal du jo ikke ha så tidlig....Uff

du kommer alltid borti noen som er av det kaliberet der. Jeg hadde ei sånn.. var plaget med blødninger tidlig i sv.skapet, og ringte henne. Dafikk jeg beskjed om at " jaja, du er ikke kommet så langt.. Du får la naturen gå sin gang."! Jeg ble helt ødelagt! Tror ikke at psykologi er et fag på jordmorskolen...jeg mener ikke at de skal dulle med oss, men kanskje kunne trå litt varsomt av og til..

jævelig kjipt med en sånn jordmor...
syns ikke de skal skremme en som er gravid for første gang...

nei sant? Og de BØR jo vite at man bekymrer seg om det meste for barna sine!? Her på sykehuset har vi en jordfar. Han er helt annerledes.. Han ser virkelig opp til kvinner som går gravid ,og viser forståelse for hvordan vi tenker... Men ikke tenk på hun derre jordmora!! Det er nok en liten overdrivelse fra hennes side..

Ja får håpe det..[:D]

Hørtes ikke kjekt ut!!!!
Kan du ikke få byttet, da???

bytt!!!! fy søren! sa hun noe om hvor stort det var da=? hvor mange cm? jeg ligger over den grønne streken, livmora mi er helt oppe ved ribbeina nå!

tror den var 27 cm...
Det er bare en her jeg bor...eller så hadde jeg byttet i dag...

så frekk hu var som skremmer deg sånn, jeg hadde heller dratt til min lege da jeg hvis jeg hadde bare ett alternativt jm... drar bare til legen min jeg og han gjør det samma som jm gjør... hun skal jo liksom prøve å hjelpe deg, men hørtes ut dom hun gjør ting verre...

en stund siden jeg har vært hos legen og målte magen og da var den akkurat ved den streken[;)]

kanskje jeg skal slutte å gå til jordmor...
trodde man måtte gå til begge deler jeg..

du trenger bare å gå til en av delene, hvis jm di er like ille som det hørtes som så hadde jeg valgt legen, jeg går bare hos legen jeg[;)]

da tror jeg at jeg skal kutte ut ho...
ho er skikkelig ille...

oida, jeg har mål på 30 jeg....selv om magen kanskje er "stor" så betyr jo ikke det at det er noe uriktig der inne eller at det blir en stor baby. noen blir jo bare "store" - men så utrolig ufint av jordmor å skremme deg da

at du har vondt når du sitter har nok med hvordan barnet ligger, og hvorfor skulle du liksom ikke merke noe til det ennå? måtte lese tråden din to ganger, jeg sitter her å er sjokkert over en jm som kan si noe så utrolig dumt! [&:]

Greit jeg venter to asså, men alikevel så er det ikke uvanlig å kjenne at ungene ligger ved ribbenet og at du får ubehag/vondt av det når du sitter... er du bekymret ville jeg ringt føden å fått en ul for at du skal slippe å bekymre deg[;)]

skal til legen snart så skal fortelle han hva ho sa...

ja det er jo det..
Ho skulle ikke ha vært JM ho jeg har..
burde tenke seg om før ho sier noe sånt til en som er førstegangsfødende..

Back
Topp