jordmor

nordlands pia

Glad i forumet
i dag skal jeg til jordmor igjen. nå er det en uke siden sist. jeg er litt lei av å springe til henne heile tiden. men da veit jeg jo at bebisen har det bra da. hun passer ekstra på meg nå. pga at jeg har vært så dårlig i det siste. det som er gøy er at det er første gang sambo skal få være med meg. han er sykemeldt så da kan han bli med å det gleder jeg meg til.

Skjønner at det er kjedelig å fly så ofte, gjør det selv.Men det er allikevel godt å få sjekka at alt er bra med nurket.
Så morro at sambo skal være med det. Det hender de har ting å spørre om de å...

Lykke til idag [:)]

Lykke til hos jm da!

Mannen er med hver gang han... Hehe, og han spør om ting han lurer på og får prøve å høre etter hjertelyd osv. Har liksom vært en selvfølge at han skulle være med. [:)]

mannen min får liksom aldri vært med, siden det er på dagtid hun har timer. men tenkte å prøve å få tatt opp hjertelyden på mobilen ellerno:) godt du får god oppfølging, men skjønner jo at det kan bli litt stress å fly dit hver eneste uke! ikke sååå mange uker igjen nå heldigvis!:)

Det er jo viktig å følge med på at alt er bra, da..... Selv om det kan bli mye flying...

Her er mannen med hver gang også, dvs bortsett fra en gang da han hadde en stor prøve. Er vel litt lettere å få fri når man går på skole....

Lykke til hos jordmor!!!!

Back
Topp