Jordmor

ORIGINAL: My_

ORIGINAL: maltesers

Hva skjer egentlig hos jordmor a?? tror liksom ikke jeg har noe grunn til å gå dit[8D] syns det holder lenge med lege 1 gang i mnd[8D]

Jm kan mere om svangerskapet og kan svare deg på alt du lurer på. Legene veit veldig lite i forhold.

Takk takk[:)] Syns legen min er veldig flink, men får jo se etterhvert[:)]

Jeg skal til jordmor på mandag, gleder meg! Håper å få høre hjertelyd[:)] ringte i dag og fikk time om en uke,så da sa jeg ja takk[:)]

Jeg var hos legen på første kontroll om fredag. Hun sa at neste var ordinær ultralyd, og at jeg kunne bestille hos jordmor i uke 24. Syns det var lenge til. Kan jeg bestille hos jordmor i uke 14-16? Det blir jo midt i ferien..... Kanskje like greit å vente til uke 24?

jeg skal ikke til jordmor før jeg er i uke 24....

Jeg har ikke kommet så langt at jeg har tenkt på jordmor.....
Får jo ikke tatt blodprøver hos henne... så går værtfall til lege på førstekontollen... den skal jeg ha om ca 3 uker....[:D] når jeg er i uke 11
Har jo vært til UL allerede 1 gang og skal igjen når jeg er i uke 12....[;)]
Sist gikk jeg til jordmor ca 3 gannger eller noe sånn.... men var masse hos legen.... hadde litt problemer med at jeg ikke kjennte liv i slutten sist så ringte vell ganske ofte å fikk ekstratimer.... (hysterisk førstegangs på 20år)

Du trenger ikke følge reglene for hvor ofte du går.... bestill timer etter hva du føler du trenger.... men som alle sier så er oftes jordmødre flinker på svangerskap enn leger.... men jeg går til legen som også er på helsestajsonen å tar seg av de små der... så tror jeg er i gode hender denne gangen også....

Back
Topp