Jordmor

Kristine79

Glad i forumet
Dere som skal gå til jordmor - når skal dere dit første gang? Tror jeg skal ringe jordmor idag siden jeg har nådd 12 uker [:D]

Gratulerer med 12!!! Det er liksom litt "lettende" å nå dit...
Ring jordmor, og KOOOOS DEG!!! [:D][:D][:D]

Gratulerer med 12 uker[:)] Jeg skal til jordmor når jeg er 16 uker.

Grattis med 12 uker!![:)][:)] Og takk for tråden, du minte meg nemlig på at jeg skal ringe! [;)]

Gratulerer med 12 uker [:D]

Ringte sjøl i dag for å bestille time, og første ledige var 19. august.
Greit for meg å vente til over sommeren, men det tyder jo på at det er litt pågang i min bydel i Oslo iallefall.

Gratulerer med 12 veker [:)]

Eg var til jordmor på fredag, var 10+2, men det var mest pga kvalme og ein lege som ikkje gjorde det ho skulle på 1 kontroll. Ellers hadde eg nok venta til 12 veker.

Nå har jeg ringt og fått time 3 august. Er jo en stund til, men er jo ferie for alle i juli omtrent. Men jeg kunne bare ringe dit om det var noe problemer i svangerskapet så skulle jeg få komme før.

Jeg har fått time i slutten av august. Da e eg vel 18-19 uker på vei om eg ikke husker feil...
Ringer heller før om d e noe![:)]

jeg har vært der to ganger alt. og skal tilbake 16 august

ORIGINAL: Maanestråle

Gratulerer med 12!!! Det er liksom litt "lettende" å nå dit...
Ring jordmor, og KOOOOS DEG!!! [:D][:D][:D]

Signerer ;)

Hva skjer egentlig hos jordmor a?? tror liksom ikke jeg har noe grunn til å gå dit[8D] syns det holder lenge med lege 1 gang i mnd[8D]

Jeg ringte i dag...
Hun skulle sende time til meg.
Hun sa at med første gangs fikk de time i uke 16 og andre gangs i uke 20 så er en stund til jeg får gå der.....

jeg skal til jm 2 juli, da er jeg 14 uker på vei. 

ORIGINAL: maltesers

Hva skjer egentlig hos jordmor a?? tror liksom ikke jeg har noe grunn til å gå dit[8D] syns det holder lenge med lege 1 gang i mnd[8D]

Eg har valgt å heller gå til jordmor enn lege. Så har bare vært ein gang til lege, og vil bare gå til jordmor framover så lenge det ikkje skjer noe spesielt [:)]

ORIGINAL: maltesers

Jm kan mere om svangerskapet og kan svare deg på alt du lurer på. Legene veit veldig lite i forhold.

Gratulerer med 12 uker[:D]

Jeg skal på ultralyd neste torsdag og da skal jeg snakke med jordmoren som er der og avtale. Hun hadde jeg i begge mine forrige svangerskap og sist svangerskap gikk jeg bare til jordmor og ikke til lege så hun er fantastisk[:)] Får jeg ikke henne vet jeg ikke hva jeg gjør[&:] Så håper at hun har tid til meg dette svangerskapet også[:)]

har ennå ikke ringt jordmor...
venter litt til med det... ;)

siden jeg er ofte hos legen for å sjekke diverse rare ting... ;) og få sykemelding... ;)

Skal til jordmor 19. juli. Da er jeg litt over 12 uker. Skal til legen den 7. juli for å få tatt alle prøver og slikt, men etter det tar jeg sikte på å gå annenhver gang til jordmor og på sykehuset til kontroller.

ORIGINAL: litjpi

Gratulerer med 12 uker[:)] Jeg skal til jordmor når jeg er 16 uker.

jeg også...

Back
Topp