Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nøtteknekkern
Hehe,søte toget [:D][:D]
Sist gikk jeg KUN til JM,tror det blir det denne gangen også,MEN muligens litt innom legen også,om jeg får samme jm,for hun var helt noldus [8|]
ORIGINAL: Thomas togetVeeel,det er det som er greia,da må jeg halve byen rundt liksom.MEN,jeg har ikke sett henne der oppe,nå rjeg har vært der.så jeg satser på at det har kommet ei ny jeg da [8D]
Sist gikk jeg KUN til JM,tror det blir det denne gangen også,MEN muligens litt innom legen også,om jeg får samme jm,for hun var helt noldus [8|]
Kan du ikke spørre om en annen? Kanskje du har hørt om ei som er alright, så du kan spørre om henne? Ikke artig å ha en noldis-jordmor!
ORIGINAL: Thomas togetVeeel,det er det som er greia,da må jeg halve byen rundt liksom.MEN,jeg har ikke sett henne der oppe,nå rjeg har vært der.så jeg satser på at det har kommet ei ny jeg da [8D]
Kan du ikke spørre om en annen? Kanskje du har hørt om ei som er alright, så du kan spørre om henne? Ikke artig å ha en noldis-jordmor!
ORIGINAL: *dreamer*
Jeg går både til lege og jordmor, og synes at det fungerer veldig bra. Hos legen blir det mest medisinsk oppfølging, mens hos jordmor kan jeg snakke mer åpent om hvordan jeg har det, bekymringer osv. Jordmoren kan nok også en god del mer enn legen om svangerskap. Både lege og jordmor er opptatt av at jeg skal gå hos dem begge[:)]