Jordmor

Thomas toget

Glad i forumet
Da har jeg bestilt time til jordmor[:D].  Fikk kjempebra kontakt med en jordmor da jeg gikk gravid forrige gang, og hun syntes det var kjempekoselig om jeg ville være hos henne denne gangen også. Hun er fantastisk. Veldig ærlig, men god som dagen er lang. Så da skal vi dit 12. mai, når vi er ca 13 uker på vei. Skal til UL to uker før hos privat gyn.

Artig å bestille slike timer... da er vi liksom i gang[:D] 

Åh heldiggris!

Jordmoren jeg hadde sist gadd jeg ikke gå til lenger, for hun snakket jo aldri med meg om fødsel og alt det der, så jeg ble hissig og sluttet. Har flyttet 4 ganger siden da og må nå ha ny jordmor igjen. Håper jeg får en grei en da, men de er jo så overbooket i Bergen at jeg har egentlig ikke lyst. Føler jeg bare er i veien og tar plass [8D]

Eh, nok om meg; Knall gøy at du har fått en slik god kontakt med henne og at du får ha henne igjen da!! [:D][:D]

Så gøy!!! Har også fått time hos jordmor[:)] 18 mai og da er jeg 16 uker på vei[:D]

ja det er kjempegøy[:D][:D]

jeg skal til legen på første kontroll i morgen. Gleder meg til å få helsekortet[:D] Så skal jeg ringe jordmor å¨beestille time etterpå. Håper å få hun samme som jeg gikk til med Linus. Likte hun kjempe godt[:D]

ÅåÅ,så gøy hehe.

Jeg skal fikse etter jeg har vært hos legen,og han sier at det er bra inni der...[:)]

Mulig vi må dele henne da[;)] Men gyn sa til meg i dag at jeg først skulle bestille time hos min "kjære" fastlege, og så jordmor etter det. Jeg må jo uansett til han pga sykemeldingen da, så da får jeg få nr til jordmoren din og bestille time hos henne etter legen?

Åhhh gleder meg til jordmor, hun som er her er såååå herlig, var masse hos henne pga av endel bekymringer og jeg er sikker på at hun reddet meg ifra svangerskapsdepresjoner og maaange bekymringer og tunge tanker..
Hun ringte tilogmed en uke etter at jeg hadde født,skulle egentlig føde på ahus men det ble ringerike istedet så da hun ikke fant meg der så måtte hun ringe og høre hvordan det hadde gått med meg....

Nei må få ringt etter ul på fre og bestille time....[:)]

Back
Topp