Jordmor

solsnuppa

Glad i forumet
Da stikker jeg til jordmora, kjenner jeg faktisk er litt nervøs for denne sukker drikken..[8|]
Krysser fingrene for at alt er bra..

Kommer til å gå kjempe bra!!! Jeg gjorde det for litt over en uke siden [:D] Men lykke til [:)]

Det går så bra atte [:D] Lykke til [:D]

Det går nok veldig bra.. jeg tok den også sist uke

Lykke til

Det går nok bra! [:D]
De kunne godt hatt en annen smak på drikken... [8D]

Det gikk jo så bra atta[:D]... Å det var siste gang heldigvis,
Vil helt spy av det derre[:'(] Så enig, en ann smak hadde gjort seg..
Ellers så var alle andre prøver og mål fine[:D] 
Jordmora skjekka også om snuppa hadde lags seg med hode ned. Hun har snudd seg men ligger med hode ut mot siden så bekkenet var tomt, dersom dette ikke rettet på seg skulle jeg på Ul etter uke 37. Men hun trodde at hun ville gli ned i bekkenet snart...
Har dere blitt skjekka om babyen ligger som den skal??

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Det går så bra atte [:D] Lykke til [:D]
sign

ORIGINAL: solsnuppa

Det gikk jo så bra atta[:D]... Å det var siste gang heldigvis,
Vil helt spy av det derre[:'(] Så enig, en ann smak hadde gjort seg..
Ellers så var alle andre prøver og mål fine[:D] 
Jordmora skjekka også om snuppa hadde lags seg med hode ned. Hun har snudd seg men ligger med hode ut mot siden så bekkenet var tomt, dersom dette ikke rettet på seg skulle jeg på Ul etter uke 37. Men hun trodde at hun ville gli ned i bekkenet snart...
Har dere blitt skjekka om babyen ligger som den skal??

så flott at alt ser bra ut - lillemor sklir nok sikkert ned etter hvert skal du se[:D]
Regner med jm sjekker når jeg skal på kontroll neste uke - er spent å se hva hun sier om lillemann[:D]

Så flott at alt er som det skal:)
Hos meg lå hun i seteleie sist de så, men det kan jo endre seg. De sjekker vel det nærmere.
Hva er den sukkerdrikken dere snakker om?

Sukkerglukose er en drikk med sukker (et pulver med sukker av noe slag) og vann som flere gravide må drikke av ulike årsaker (jeg må pga at jeg har PCOS) for å se om vi har fått svangerskaps diabetes, siden vi er risikogruppa for å utvikle dette... (rett meg gjerne dersom noen ser at ikke dette stemmer) Det er så forferdelig søtt at jeg sitter å brekker meg for hver slurk jeg tar og i tillegg må det gjørest fastende[:'(]

Regner også med at hun popper ned i bekkenet snart. Fikk beskjed om at dersom vannet skulle gå nå de neste ukene, fikk jeg ikke lov til å sitte opp, ikke i bilen en gang inn til føden, måtte kun ligge nede, husker ikke helt hvorfor, men et eller annet med at ikke føttene skulle komme ut først for da ble det haste keisersnitt....
Lykke til til dere ander som snart skal på kontrol!![:D]

okei. Begynte å lure på om det var noe jeg skulle hatt jeg nå:)
Lærer noe nytt hver dag.. opptil flere ganger om dagen også faktisk:)

Back
Topp