Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg ble gravid for første gang, ringte jeg jordmor og gråt og forteltet jeg hadde testet positiv og sa rett ut «hva gjør jeg nå?» haha. Hun var så rolig og beroligende og sa først : «så artig og gratulere så masse, nå skal du høre» åsså fortalte ho masse. Æ fikk time til samtale allerede uke 5. Og gikk til faste timer etter det. Brukte ikke fastlegen. Eneste jeg dro til legen da jeg skulle ta glukosetest fordi jeg hadde litt høy bmi som kan føre til svangerskapsdiabetes. Blir nok å kontakte jordmor denne gangen ogsåHva tenker folk, er det hovedsak jordmor dere skal gå til eller er det noen som velger å ta kontroller hos fastlege?![]()
Jeg har sykdommer som gjør at sykehuset også fulgte meg opp nøye på slutten, men nå skal jeg prøve nytt sykehus. 

Ja, var så koselig hos henne <3De 2 første gangene gikk jeg annenhver gang til jordmor og fastlege.
Denne gangen tenker jeg å kun ta de nødvendige kontrollene hos fastlegen og resten hos jordmor. Mye koseligere hos jm![]()
men jeg tror jeg var mest hos jordmor, men måtte til legen innimellom også, av en eller annen grunn.Vet ikke om jeg husker rett her, men var det ikke noen blodprøver man måtte ta hos legen?
Husker nesten ingenting fra forrige svangerskapmen jeg tror jeg var mest hos jordmor, men måtte til legen innimellom også, av en eller annen grunn.