Håper alt gikk bra❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre at alt stod bra til! God jul til deg ogsåSå koselig å se at så mange tenkte på meg idag♡ det gikk såå bra, lege sjekket nøye og kunne ikke finne noe feil, så var falsk alarm ♡ så nå tar jeg velfortjent juleferie og kan slappe av ❤ Riktig god jul til alle dere!
Så fantastisk!!Så koselig å se at så mange tenkte på meg idag♡ det gikk såå bra, lege sjekket nøye og kunne ikke finne noe feil, så var falsk alarm ♡ så nå tar jeg velfortjent juleferie og kan slappe av ❤ Riktig god jul til alle dere!
Så bra Nå kan du virkelig senke skuldrene og nyteSå koselig å se at så mange tenkte på meg idag♡ det gikk såå bra, lege sjekket nøye og kunne ikke finne noe feil, så var falsk alarm ♡ så nå tar jeg velfortjent juleferie og kan slappe av ❤ Riktig god jul til alle dere!
Herlig! Kos deg med juleferie! God julSå koselig å se at så mange tenkte på meg idag♡ det gikk såå bra, lege sjekket nøye og kunne ikke finne noe feil, så var falsk alarm ♡ så nå tar jeg velfortjent juleferie og kan slappe av ❤ Riktig god jul til alle dere!
Så koselig å se at så mange tenkte på meg idag♡ det gikk såå bra, lege sjekket nøye og kunne ikke finne noe feil, så var falsk alarm ♡ så nå tar jeg velfortjent juleferie og kan slappe av ❤ Riktig god jul til alle dere!
Å, fantastisk!Så koselig å se at så mange tenkte på meg idag♡ det gikk såå bra, lege sjekket nøye og kunne ikke finne noe feil, så var falsk alarm ♡ så nå tar jeg velfortjent juleferie og kan slappe av ❤ Riktig god jul til alle dere!
Så fantastisk God julSå koselig å se at så mange tenkte på meg idag♡ det gikk såå bra, lege sjekket nøye og kunne ikke finne noe feil, så var falsk alarm ♡ så nå tar jeg velfortjent juleferie og kan slappe av ❤ Riktig god jul til alle dere!
Så bra! God jul!Så koselig å se at så mange tenkte på meg idag♡ det gikk såå bra, lege sjekket nøye og kunne ikke finne noe feil, så var falsk alarm ♡ så nå tar jeg velfortjent juleferie og kan slappe av ❤ Riktig god jul til alle dere!
Med nr 2 så hadde han større hode en stund i magen å de var fast bestemt på at han skulle ha downs men viste seg når han var født at det bare var vanlige han hadde hatt og at han ikke hadde downs likevel
Åh, ja det er jo ikke en kjekk beskjed å få, selv om i mitt vedkommende så ville barnet uansett diagnose vært velkommen. Godt når det går den veien. Er jo mange som ikke blir oppdaget og føder barn med downs