Jordmor trodde hun hørte hjerte<3

Sofius

Forelsket i forumet
Hei! Jeg har nettopp kommet hjem etter første time hos jordmor. Hun sa hun gjerne kunne prøve å høre etter hjertelyden selv om jeg bare var i uke 7(6+1). Selv om hun regner 8+5. Hun sa jeg ikke måtte freake ut hvis hun ikke fant den. Men siden jeg skal på UL i morgen kunne hun prøve.

Og hun trodde faktisk hun hørte et lite hjerte! Ikke at jeg kunne høre det da, for jeg synes bare jeg hørte susing. Men hun sa at hun trodde hun hørte det, men at det ikke var 100 prosent.

Likevel var det litt deilig å høre. Nå gleder jeg meg bare til ul i morgen. Og hvis alt er bra skal jeg til jordmor å fylle ut alle papirene neste onsdag:)

Jeg synes det var så rart.. fordi trodde ikke man kunne høre det med dopler så tidlig som 6+1.. men hun sa hun trodde hun hørte noe bak min puls. Men som sagt ikke hundre prosent sikkert. Så nå håper jeg virkelig jeg ser et bankende hjerte på UL i morgen. Tida går jo sååå seint!:o

Hu har vel gjort det før :P Altså hørt fosterlyden og da er det kanskje lettere å høre etter... Men hurra!! Da er det bare å glede seg til i morgen da :D

Ikkeno er så vakkert som å høre hjertelyd for første gang!
Magisk og moro! Noe å glede deg til :)

Lillegull 070414 :D

Lykken varte ikke lenge.. begynt å blø mer i dag.. men fortsatt ikke sånn at jeg trenger bind. Synes tida går alt for seint til ul i mårra:-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uff :( krysser fingrene for at det går bra!

Huff da :( Håper det går bra!

Kryssar fingrane mine for deg og spira ❤️

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Krysser fingrene for seg og spira. Masse lykke til imorgen

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp